|
||||
|
||||
אולי יש בית ספר בו השקעה אקדמית נחשבת למחמאה פומבית לתלמיד, והוספתו לרשימת התלמידים הלא משקיעים נחשבת להשפלה פומבית, לא בבתי הספר שאני למדתי בהם. |
|
||||
|
||||
הכל שאלה של כמה אתה ''שם על המורים''. ילדים חלשים יותר שמים הרבה יותר על המורים. החזקים יותר יכולים אולי להתגאות בהצבתם ברשימה או להיות משועשעים מכך, כי יש להם תימוכין אחרים למעמדם החברתי. |
|
||||
|
||||
הרבה לפני זה יש את השאלה איזה מעמד יש למורה בחברת התלמידים, בחברות התלמידים שהכרתי מעמדו של המורה היה שלילי, ולכן, ילדים חזקים ש''שמו על המורה'' ירדו במעמדם, וילדים חלשים שלא ''שמו על המורה'' עלו במעמדם. |
|
||||
|
||||
לפי התיאור שלך, בבית הספר החנני שלנו היו קוראים לכם ''מופרעים''. |
|
||||
|
||||
לא תיארתי את מצבי בבתי הספר, אלא את מצב בית הספר. |
|
||||
|
||||
האמת היא שאני מסכים איתך, אבל אני מניח שמטרת הפרסום היא השפלה, אפילו שהילדים יתחרו ביניהם במי רשום יותר פעמים... |
|
||||
|
||||
איזה הקלה, לאורך הדיון עם ברקת הייתה לי הרגשה שהמציאות החברתית בבתי הספר בישראל שונה באופן קיצוני ממה שהכרתי. |
|
||||
|
||||
תאר לך, אני לא זכיתי להכיר את מציאות חברתית בבתי הספר שבהם למדתי. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |