|
||||
|
||||
בציורי הכבשים המפורסמים, כמו אלה שבקישור למעלה, אני לא מוצא שום כלום. אבל הכתבה ב"הארץ" היתה מאלפת, ולמדתי ממנה על התקופות ביצירתו (רמז: ההבחנה בין פסלים לציורים היא אולי פחות מעניינת מההבחנה בין המוקדם למאוחר). אני יכול לראות ביצירותיו המוקדמות יותר שמץ של קסם, יותר מרוב האמנות המודרנית, לא המון. כולל ציור כבשה אחד שמופיע במהדורה המודפסת אבל לא באינטרנט, שהוא באמת יותר אקספרסיבי מהשטאנץ שלו. |
|
||||
|
||||
ירדן,אתה חובב אומנות? |
|
||||
|
||||
שאלה מעניינת (למי שאני מעניין אותו, אני למשל). למה אתה שואל? ואם אתה לא חותך בשלב זה את הפתיל, כנראה שנחסוך שלב אם כבר תגדיר "חובב אמנות". |
|
||||
|
||||
לא עניין אישי, "חובב אומנות"-לצורך העיניין,אתה חושב שיש תמונה ששווה* מליון דולר? יש לי תאוריה שמבוססת על שנאת אומנים או יותר נכון תעשיית האומנות-מחפש מישהו להתווכח איתו. *שאתה היית מוכן לשלם עליה |
|
||||
|
||||
בקשה למערכת,אפשר להתחיל פתיל על האח הגדול? ואני לא מבקש זאת רק כי זה מצחיק אותי לדמיין את אריק,ארז,שכג,המסביר ואא והחברה- קוראים את זה מול האח ,הפייפ נופלת על מקטורן הטוויד זורקים את ה"האקונומיסט" לאש ומזעיקים את הבטלר להתלונן על איכות האתר שירדה מאז איזה שקר כלשהו,וההמונים שחדרו למקום הטהור. |
|
||||
|
||||
אני הייתי רוצה לשאול שאלה אחרת. נדמה לי שהרבה לא יסכימו איתי, האם יש הבדל בין אמן לאומן? שבעיני, אמן - אדם העוסק בתחומים המוגדרים כ"אמנות", כגון ציור, פיסול, קשקוש בקטשופ ומילוי בובות קרטון בצמר גפן. אומן - בעל מלאכה מומחה, כגון חייט, סייד, נגר, מסגר וכו'. נדמה לי שהמילון לא מסכים איתי, אולי מישהו אחר כן יסכים איתי. |
|
||||
|
||||
נדמה לי שהמילון יסכים איתך. אתה רוצה לענות לשאלה האם זה פשע להתעלל בחיה חסרת אונים? כי לי אישית זה מפריע לדבר עם סדיסטים. |
|
||||
|
||||
מומלץ: דיון 2148, שלא יכול לענות על השאלה האישית לירדן, אבל יכול להוות הכנה מתאימה לנושא הנפיץ. |
|
||||
|
||||
נראה לי שהמאמר הזה הוא המקביל האיילי לביטוי שניצרקליין וההתנגדות לניתוח סאב טקסט של סרטים בעין הדג. שניהם מייצגים השקפה אנטי-אינטלקטואלית של משכילים למחצה שחושבים שהם מבינים טוב יותר. |
|
||||
|
||||
ודייק: שניצקליין. |
|
||||
|
||||
קודם כל שלא תדעי עוד צער+מריחואנה יכולה מאוד לעזור . תודה אני אעבור על זה יותר מאוחר |
|
||||
|
||||
(בית שני) |
|
||||
|
||||
זה צריך להיות מקושר לתגובה אחרת, אבל בזכות הקישור הרגע גיליתי אחרי ארבעים שנה שזה ''כותבת בכתב מסוגנן ויפה'' ולא ''כותבת מכתב מסוגנן ויפה'' |
|
||||
|
||||
תשמע, זאת כבר פינת התיקון השבועי (בזמר העברי), לא? |
|
||||
|
||||
זה היה אמור להיות ברור, לא? היא הרי כותבת את זה לפרסום בעִתון. אגב, היום אין מצב שהיו עושים את הקליפ הזה. |
|
||||
|
||||
אני, כמו אריק, חשבתי שהיא כותבת למדור ''מכתבים למערכת''. |
|
||||
|
||||
אני באמת מתפלא עליכם. קודם כל, כתוב בשיר במפורש שהקוראים מצפים לשמוע מה היא כותבת - מזה משתמע שמדובר בכותבת קבועה. שנית, זה אחד מהשירים ששמועות תמיד ייחסו להם כתיבה על דמות ספציפית, כמו ''לא תדעי אהבה אמיתית לעולם'', ''מיקה'' או ''אנה'' של משינה. |
|
||||
|
||||
כן, לא הסתדר לי במאה אחוז העניין הזה. אבל כיוון שלא חשבתי שטעיתי במילים חייתי עם הדיסוננס. |
|
||||
|
||||
הפירוש המילולי של מה שאוזני שמעה בטעות כבר התקבע במוחי בשעה שנתקלתי בפרשנות לפיה מדובר בגב' בושס. עכש''ז עד אותו זמן חשבתי על הגב' לוין כעל כותבת אדוקה של מכתבים למערכת (משהו בנוסח האחים חקק או ציפי לידר שהפציעה מאוחר יותר), ואם להודות על שטחיותי המופלאה מעולם לא ייחסתי לשיר מספיק חשיבות כדי לבחון את האינטרפרטציה הזאת מאוחר יותר. הרבה מאד מהשירים שאני שומע מכילים מילים וביטויים שאני לא לגמרי בטוח לגביהם - ברור שזה מאפיין יותר שירים בשפה זרה, אבל יש לא מעט כאלה גם בעברית, אם כי כרגע לא עולות בדעתי דוגמאות. איכשהו אני חי עם זה בשלום (לפני עידן ועידנים ניסיתי, בכוחותי הדלים, להבין מיהו ''נונתן'', כנראה חשמונאי גיבור שמשום מה לא הוזכר בשום מקום מלבד שיר חנוכה אחד). |
|
||||
|
||||
מתוק. ומה הוא עשה שם שמונה ימים? |
|
||||
|
||||
אתה לא רוצה להשאיר כד פלאי כזה בלי שמירה נאותה. |
|
||||
|
||||
כמוני כמוך - המונדגרין, האינטרפרטציה שמדובר בכותבת סדרתית של מכתבים למערכת, ולקיחת כל זה כמובן מאליו כך שלא הייתי צריך לעמת את האינטרפרטציה עם חוסר הסבירות הקל שלה. "נונתן" הוא כמעט אוניברסלי אצל ילדים עבריים, אני חושב. ולא מזמן השווצתי במונדגרין ייחודי (אני חושב) שלי, הנה עוד אחד נדיר: אני(ייייייייייי) מתעורר בקלות. (זה כמובן.) |
|
||||
|
||||
קלפטר מנגן יפה. |
|
||||
|
||||
אבל למה אתה קורא לזה "מונדגרין" כשיש מלה עברית יפה כמו "אבטיח"? אני משער שרבים טעו בזה כמוני, אבל שנים רבות חשבתי ש-"מספרים בעיר שלבבך הוא כחול, ולכן קוראים לך שלגיה". הוא לא כחול - הוא קרחון. |
|
||||
|
||||
לבתי תמר מומחיות בזה1. דוגמיות: "הו פירה, הו פירה, כמה טוב תהיה / בשנה, בשנה הבאה". "הך, הך, הך בתוף / אח בבית חולים!" "לא תורי, לא תורי, לא תורי - הנה זה בא!" (קול דודי). "גשם, גשם, גשם מזהב. כולם אוהבים, כולם אוהבים, כולם אוהבים משחק!" ""נד-נד, נד-נד רד, עלה, עלה ורד ... מה שוקלים כאן במאזניים? גם אני אוהב אוזניים!" 1 עד שהיא לומדת את המילים האמיתיות. זה קורה מהר מדי. |
|
||||
|
||||
נהדר. בייחוד הפירה - הרבה יותר ריאלי והגיוני (ואפילו פואטי לדעתי) מהטקסט המקורי. כשחושבים על זה - גם קול דודי. |
|
||||
|
||||
וטוויסט על הנושא - הבת שלי מהר מאד הבהירה שמבחינתה ''זה מאד נעים לראות גן סגור, זה כל כך נעים לראות גן סגור''. |
|
||||
|
||||
רק לאחרונה פיצחתי את "רק אונייה בלב המים/ ושנים עשרים ושתיים/ ואחת *מצמותייך* הנקראת יעל". אני בכלל בעד לייסד גם "אבטיח" של שיחות יומיומיות. "אמרתי לך שהמיונז בדלת המקרר!" "אבל שמעתי שאמרת שאת כבר תביאי אותו מהר!", וכן הלאה. אחרי היישום המוצלח בתחום זה אפשר להגיע למה שהבינו מצביעים מאוכזבים מתוך הבטחות של פוליטיקאים, עם הסתעפויות להבטחות מוניציפליות. ____ ברקת, בפרסום עצמי חסר בושה לאסופת הסיפורים החדשה בה היא מעורבת: http://www.headstart.co.il/project.aspx?id=14488 |
|
||||
|
||||
"וקטיושקה אז יצא לשוח/ וריחו חופשי ונהדר". על איזה שיר דיברת בפתיח? כל הכבוד על הספר החדש! בזמן שחלקנו מכבירים מילים תפלות לשווא מעל גבי הרשת, אחרים מותירים חותם אמיתי על התרבות המקומית. שאפו! |
|
||||
|
||||
תודה, יש כבר עוד אחד בדרך (ב"כתר" בשנה הבאה) - צריך להעביר איכשהו את הזמן עד אז :-P התכוונתי לזה: ובוא לא נתחיל עם קטיושקה. אמנם תמיד הייתי שרה את זה מדויק, אבל מדמיינת פצצת קטיושה הנעה במסלול חופשי מעל החוף. |
|
||||
|
||||
אה, אז אם כך את ממש שמעת פראפרזה על הבדיחה הידועה (מ'מרי פופינס' של דיסני) על איש בעל רגל מעץ בשם סמית'. |
|
||||
|
||||
לגמרי :-) (איך קראו לרגל השנייה שלו?) |
|
||||
|
||||
ואם קטיושקה, אז גם ''צבעונים, אחינו צבעונים'' (זה היה לפני עידן התקינות הפוליטית). |
|
||||
|
||||
ולכבוד ל"ג בעומר שחלף לא מכבר: "הוא היה גיבור, הוא קרא לי דרור". מה זה לכל הרוחות משנה איך הוא קרא לך? אתה כותב עליו או עליך? אתה לוין קיפניס או רון מיברג? |
|
||||
|
||||
תגובה 531364 |
|
||||
|
||||
כמובן שכתוב שם "הוא קרא לדרור", אתם לא יודעים לקרוא? הוא קרא לדרור, הילד הגדול הנחמד שעוזר כשמרביצים לכם. (מתוך ספר הומורסקות שהיה בבית הורי ושאת שמו שכחתי) |
|
||||
|
||||
ועוד אחד מאותו שיר: "בר כוכבא נפל בשביל והושם בכלוב..." מה שהיה אמור לעורר בי פחד, בתור ילדה שנפלה הרבה בשבילים, אבל איכשהו לא נגע ללבי. |
|
||||
|
||||
(אני תמיד תהיתי: במה, בדיוק, אשמה החבריה? כלומר, נכון שנאמר "בכל". אבל בכל מה?). |
|
||||
|
||||
ומה הקשר לצבעונים, הבנת? אני מוכרח לציין שאם ווניה יקיים את בקשתה של אמא, יקח אותה למלחמה ויהפוך לקומיסר אדום במקום לבזבז את זמנו על שוטטות ואהבה, היא תממש את חלומו של ביאליק ותהיה לו גם אם וגם אחות (רחמניה, כמובן). |
|
||||
|
||||
בבית הראשון - אמא אומרת לוניה להפסיק לשוטט ברחובות ולהרים בחורות1. בבית השני - אחותו מבקשת ממנו לקחת אותה איתו למלחמה. מה שהשיר לא מזכיר, זה איך יתייחסו אליה שם, בחזית, ואיך יתייחסו אליה אם וכאשר היא תחזור. אבל את זה היא מן הסתם לא ידעה2. 1 אה, סליחה. "צבעונים". השמוצניקים והטוהר המיני שלהם. 2 בימים האחרונים, בעקבות פוסט פייסבוק אני קוראת את הספר המדובר. נפלאות הקינדל. |
|
||||
|
||||
2 ומי שמאוד רוצה, הספר חופשי להורדה באתר המחברת, אבל בפורמט פידיאף. המרתיו למובי ואני מוכנה לשלוח לכל החפץ והמעוניינת. |
|
||||
|
||||
רגע, רגע. קודם כל יש את הסיפור עם זה שאיבדנו כל אשר יקר היה. זה הבית הראשון. איך הוא קשור להמשך - לווניה פתרונים. לגבי ההליכה למלחמה - הגרסה שאת מכירה מדברת על האחות, הגרסאות שאני מכיר מדברות על האם. בזמרשת את יכולה למצוא את שתי האפשרויות. כמו כן, המלחמה אינה מלה"ע השניה - השיר הושר בארץ עוד לפניה. |
|
||||
|
||||
הגרסא שאני מכירה מדברת על שתיהן. אליבא דזמרשת, זה כנראה כמה שירים שהולחמו יחדיו. אולי מלחמת העולם הראשונה, אם כך? |
|
||||
|
||||
שלא לדבר על ההספנתעירים המסתתרים בביצים. |
|
||||
|
||||
הרחוב קופץ / שם קוראים לי - סים1 שם לוחש לי עץ / את כל סודות החיפושים2 1 הרבה לפני שהיו כרטיסי סים למיניהם. 2 יעיל מאוד במחבואים. |
|
||||
|
||||
האויר הזה, שאפתלוך הזה. 1 אל תשאל אותי מה זה "שאפתלוך". גם אני לא הבנתי. __ לא סתם "רחוב סומסום" ו"זהו זה" בולטות מאוד באבטיח. |
|
||||
|
||||
1 זה שמימין נראה לי כמו מועמד לא רע. בהתחשב בנחיריים. |
|
||||
|
||||
באוויר הזה שאף מלוא חזה זכור שאם תרצה גם אתה תוכל לשנות את סוף המחזה ב... זהו זה ולא אחרת... |
|
||||
|
||||
שאפתלוך בהחלט נשמע שם ראוי לסוס עברי. |
|
||||
|
||||
לתקליט של כוורת לא צורפו מילים אאז''נ. רק כשהאזנתי לדיסק כעבור המון שנים התבהר לי הצירוף המוזר הבא ...כבר הוכתר בכפר בהיר במצב מאוד שפיר... ואת זה, לבושתי, רק לאחרונה, אחרי שיצא החידוש. ...וביליתי שנים בתוך כלא הורים אבל רק לתקופת ניסיון... |
|
||||
|
||||
דוקא לי נדמה שהיו מילים - זה התקליט הראשון שרכשו לי הורי כשהייתי קטן, ומאחר ודוקא בו אני מכיר את המילים כהלכה, אני מניח שהן היו חלק מהתקליט. לדעתי המנהג הנואל של לא לצרף מילים לתקליטים החל בימי הקומפקט-דיסק. |
|
||||
|
||||
תגובה 656319 לא היו מילים |
|
||||
|
||||
טוב, לי לא היה מעולם תקליט של סיפורי פוגי. (היתה לי הופעה חיה מוקלטת על טייפ סלילים, עם הבונוס: קטע מוסיקה ארוך שרק בדיעבד למדתי שהוא מאת פראנק זאפה.) את מילות השיר שלהם אבל למדתי היטב מטקסט כתוב. לכבוד הופעת האיחוד הראשונה שלהם ("כוורת חוזרת"?) יצא שירון. סביר להניח שהוא הופץ חינם בעזרתו האדיבה של "ידיעות אחרונות" לסוף שבוע. שם הופיעו מילים להרבה משירי להקת כוורת, מלווים אאל"ט באיורים של דני קרמן. זה היה המקור שלי בכל מקרה. * הגילוי המרעיש שלי מהתגובה האחרונה: מה? דשא פשנל הפיק גם את כוורת?! |
|
||||
|
||||
כן. הוא גנב אותם מאשר ביטנסקי. |
|
||||
|
||||
מעניין. משפט אחד שם צד את עיני: "בראשית שנות ה-70 התרחבה פעילות "צלילי מחתרת", עברה למועדון "ברברים" וכללה גם ג'ם סשנים עם בי.בי.קינג, שלמה מזרחי, יצחק קלפטר, מישה סגל, חיים רומנו ואחרים." בי.בי. קינג? זה ברצינות? |
|
||||
|
||||
אם יואב קוטנר כתב את זה, כנראה שכן. נתנאלה שהיתה הקליינטית הראשונה של ביטנסקי הופיעה באמצע אותו עשור עם ממפיס סלים. |
|
||||
|
||||
ברצינות גמורה. הייתי בהופעה בחגיגת פורים שעשינו כל החברה בכיתה, מועדון ברברים ברחוב המסגר, היה מעולה. את סנדרסון ראיתי באולם ההתעמלות של התיכון. |
|
||||
|
||||
כבוד! אני באולם ההתעמלות של התיכון ראיתי את אורנה בנאי (טוב, היא היתה שנתיים מעלי ובמגמת תיאטרון - ואמא שלה לימדה אותי ספרות). אז זה נכון - 'אומרים שהיה פה שמח לפני שנולדתי וגו'1. 1 טוב, לא ממש לפני, אבל מספיק קרוב בשביל השיר. |
|
||||
|
||||
אני הייתי במועדוני הבלוז של בי. בי. קינג, גם בממפיס וגם בניו יורק אבל לא בזמנים שהוא הופיע שם. |
|
||||
|
||||
בילדותי הייתי בשתי הופעות בכרטיס אחד- הגשש החיוור (אופסייד סטורי אאז''נ) וסיבוב הפרידה של ''צפוף באוזן'' של כוורת. עכשיו הבנתי את הקשר. |
|
||||
|
||||
האוויר הזה שעף אל החזה זה כמו שאם תרצה גם אתה תוכל לשנות את שׂוֹפָם החזה וזהו זה! |
|
||||
|
||||
נזכרתי: האביב הזה, שהפרח הזה |
|
||||
|
||||
לי לא אכפת / לי דווקא די נעים / לשיר באוזניכם / את השירים הכי גרועים. (חשבתי שזו הוכחה מושלמת להומור עצמי וחוסר חשיבות עצמית) |
|
||||
|
||||
או כמו שיורם טהר לב שר באחד במאי: קומית נער העם חילך עמה ואדים מומזר האב אשן כמותה לבלי חיך לקראת אויב היכון לקרב ___________ הציטוט מהזכרון, אז יתכן ששיבשתי קצת. |
|
||||
|
||||
זהו זה ולא אחרת מים סוף עד ים כנרת בקיבוץ בכפר בקרת זהו זה ולא אחרת |
|
||||
|
||||
ידוע. |
|
||||
|
||||
התגובות האלה הן בצחוק, זה לא שהם צריכים שמישהו יגיד להם את המילים המדויקות, אבל תתפלאי, דוקא לי אישית התיקון הזה עזר קצת. נחמד לדעת סוף סוף שזה ''בקרת''. |
|
||||
|
||||
אוי, איזה טמבלית אני. לו הייתי קוראת מראש את כל הפתיל אולי הייתי מבינה, אבל יש לי המון עבודה, אתה יודע, לשטוף רצפה, פאנלים וכל זה. |
|
||||
|
||||
רק בשנים האחרונות נפתרה אצלי התעלומה של ''רגע זה למציאלול''. |
|
||||
|
||||
אה, תכנית הזן לילדים שלימדה אותנו לחיות את הרגע. וגם הדראג הציוני הראשון :-) |
|
||||
|
||||
לדראג הזה היתה סיבה. |
|
||||
|
||||
האם זה מזכה את המכולת של דודלי בתואר דראגסטור? |
|
||||
|
||||
מלחין השורות האלו, בני נגרי, נפטר אתמול. שיא תהילתו הוא על המחזמר "אל תקרא לי שחור". ממש עכשיו משמיעים ברדיו את קליפסו בשחור לבן המלבב. |
|
||||
|
||||
סים או שים? האם יכול להיות שסים הוא שיבוש בדיעבד בעקבות הופעת הכרטיסים? בכל מקרה, אני מניח שלא היה מי שחשב שהמקום הוא מחצבת דגלים. |
|
||||
|
||||
סים. שיערתי שזה כינוי של הדובר, ש-שם (ברחוב סומסום) קוראים לו ''סים''. |
|
||||
|
||||
שמא מדובר בעץ_חיפוש [ויקיפדיה] בינארי? הם היו ממש מעודכנים בחזית הטכנולוגיה, הסומסומים של האייטיז. |
|
||||
|
||||
אגב, "אחרי שעה הכל הפך לנחל עטרות". תמיד הייתי בטוחה שזה הנחל המזוהם והרועש בארץ (יש כזה בכלל?). |
|
||||
|
||||
D'oh!
|
|
||||
|
||||
אז לא היינו רחוקים: יש נחל עטרות, ואני לא יודע אם הוא מזוהם במיוחד, אבל אזור התעשייה עטרות הוא מוקד זיהום אוויר קשה. |
|
||||
|
||||
חזיז ורעם, גם את עם הצמה שקוראים לה יעל? אני מתחיל לחשוב שאולי אני לא היחיד עם דה וקורנית. |
|
||||
|
||||
איכשהו אחרי ''סליחות'' דבק מתקשר לאורנים בטבעיות. |
|
||||
|
||||
זה בהנחה שזה הסדר בו התוודעת לשירים הנ"ל. הם יצאו לרדיו די בסמיכות, והשני הרבה יותר קליל וקליט, כך שבהחלט ייתכן שסדר ההכרות עימם היה הפוך - בעיקר למי שהיה מאד צעיר אז1. 1 מה שיענה גם על הטיעון 'מה בסמיכות - לאה גולדברג כתבה אותו לפני שמונים שנה'. |
|
||||
|
||||
1 אבל הוא הולחן לפני פחות מ40 שנה. באופן כללי, הפופולריות של לאה גולדברג התחילה בעיקר אחרי מותה. |
|
||||
|
||||
כן, זה מה שנכתב בגוף התגובה שלי. הוא הולחן ב-1977, דרך הכורכר של אריק סיני יצא ב-1980. |
|
||||
|
||||
נראה לי שאצל כל מי ששיחק בילדותו בחורשות ארנים (כשלא היה בסביבה מבוגר שיאיים עליו בטוואי התהלוכה) דבק מתקשר לעצים האלה בטבעיות. יותר טוב מסופרגלו. |
|
||||
|
||||
אם כבר סליחות: תנני ללכת ולכרוע על חוף על שמיכה... ובאותו הקשר, עדיין עם הגבעטרון: היו ערבי געגועים, היו ימים פרוצים... אללי. |
|
||||
|
||||
היום גיליתי שאהוד בנאי לא שר ''לפני שהטפטוף יהפך למבול, אני חייב למצוא שהארון נעול.'' |
|
||||
|
||||
שני אבטיחים גדולים שאכלתי בילדותי לא משירים אלא מקריינים: תמיד כשהזכירו בחדשות את שר העוד-שר, היה לי ברור למדי במה מדובר: זה שר רזרבי. לרוב אין בו צורך, אבל אם אחד מהשרים הקבועים - ביטחון, חוץ, חקלאות - בנבצרות, מייד מזנק שר העוד-שר החרוץ למלא את מקומו. אז זה היה ברור. מה שלא היה ברור הוא, בפינה בטלוויזיה שבה אמרו מה תהיינה תוכניות הערב ברדיו - כן, קינדרלעך, פעם היו אומרים בטלוויזיה מה יהיה בערב ברדיו - שהיו אומרים על תוכניות מסוימות שהן אחרי חצ'ות חצות. אני יודע מה זה "חצות", אבל למה אי אפשר להגיד פשוט "אחרי חצות", למה צריך "אחרי חצ'ות חצות"? |
|
||||
|
||||
אבטיחים משובחים ביותר! לצערי היכולת התקשורתית שלי היתה הרבה פחות מוצלחת משלך כבר אז, והסתפקתי בעצב עמוק על פקידת הבנק - שכנראה עשתה משהו רע ובגלל זה תלו מעליה את השלט "קופה". |
|
||||
|
||||
שלא לדבר על ידידתי הוותיקה תמר, שהייתי לועג לה על כך שבשלטי חוצות היא הוכתרה לא סתם כקופה אלא כקופת גמל. |
|
||||
|
||||
מה שזכור לי הוא האיסור להשליך סיגריות בדלי לעומת גפרורים שאותם אסור להשליך מהחלון. |
|
||||
|
||||
הו, קלאסיקה... ברוב הלוחיות האלו שראיתי כבר היה מי שטרח להוסיף את סימני הפיסוק הנחוצים כדי להסיר את העמימות (כמעט תמיד בכיוון זה שאסור להשליך סיגריות בדלי, אבל שגפרורים חייבים לזרוק החוצה.) |
|
||||
|
||||
ולמה תלוי על קיר המוסך לוח לחצי ניפוח ולא לוח לניפוח שלם? |
|
||||
|
||||
זה לא אבטיח, אבל כרגע משעשע אותי לשמוע בגל"צ אחרי חדשות ארבע (סליחה, אחרי מה שקורה עכשיו ארבע): "עכשיו בגל"צ: ארבע אחרי הצהריים, ומיד אחר כך חמש בערב". |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |