|
||||
|
||||
חוץ מזה, אף נוסע לא יסכים לטוס במאך 7. |
|
||||
|
||||
למה? |
|
||||
|
||||
כי מעבר למאך אחד אתה לא יכול לשמוע מה שאתה אומר :) |
|
||||
|
||||
בטח בקונקורד היה ממש שקט. חבל שאל-על לא קנו כמה :) |
|
||||
|
||||
מעניין אם שומעים את המנועים כשעוברים את מהירות הקול. אולי רק דרך ויברציות? |
|
||||
|
||||
אם אינני טועה זו חוויה לא כל כך נעימה, אבל האמת היא שאינני יודע כמה מאך מרגישים בהמראה ובנחיתה רגילים. |
|
||||
|
||||
ממריאים במהירות איטית יחסית ולמהירות הגבוהה עוברים רק בגובה רב. כך גם בנחיתה. אתה לא אמור להרגיש שום דבר מיוחד, כך היה גם בקונקורד (שהגיע למהירות של 2 מאך, בגובה של כ-60,000 רגל). |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |