יישום טלפוני להשוואת מחירים 3406
מדור חדש באייל - רעיונות והמצאות. הפעם: יישום טלפוני להשוואת מחירים

"האייל הקורא" מציג בזאת מדור חדש, המיועד להצגת רעיונות יישומיים מקוריים. צחי בר חונך אותו, עם הצעה ליישום צרכני מקוון.

אחת הדרכים למכור מוצר ביוקר היא לסבך ולהקשות על השוואת המחירים עד כדי כך שבאופן מעשי ההשוואה הופכת לבלתי אפשרית. אחרי חברות הסלולר הישראליות שהביאו את השיטה הזאת לכלל אומנות, סופרמרקטים הם המומחים הגדולים ביותר לסיבוך השוואת מחירים. מבצעים המשתנים השכם והערב בהרכבם ובערכם הם לחם חוקן של רשתות הקמעונות. כל מי שניסה להשוות את מחירה של רשימת הקניות הפרטית שלו מבין עד כמה הדבר בלתי אפשרי.

מכאן עולה הצורך בכלי פשוט ונוח להשוואת מחירים של רשימת הקניות הפרטית שלך.

הפתרון הוא יישום לטלפון חכם המאפשר לצלם את חשבון הקנייה שלך עם הטלפון הנייד ולהעלות אותו לשרת החברה, ולקבל:
  1. רשימת חנויות סמוכה עם אומדן המחירים של הקנייה האחרונה.
  2. הצעות מחיר מותאמות לפרופיל הרכישות שלך לקראת הרכישה הבאה
  3. קופונים והנחות מותאמים אישית לקניה הבאה שלך
  4. אפשרות לרכוש באופן מקוון על בסיס רשימות קניה קודמות
העיקרון המנחה של הצד הטכני: כאשר אתה וקונים נוספים מעלים את רשימת הקניות העדכנית, אתם בונים בסיס נתונים עדכני לאותה חנות המשמש את כל הרוכשים בחנות.

ליישום כזה יש חלופות שזמינות כבר כיום: אתרי השוואת מחירים המתבצעת על ידי סורקים אנושיים, השוואת מחירים של פריטים בודדים, והשוואת מחירים של חנויות מקוונות. יתרונות היישום המוצע כאן הם שהוא מקיף יותר, עדכני יותר, פשוט וקל יותר לשימוש.

מודל עסקי - "איך עושים מזה כסף?"

אפשר להשתמש במודל התשלומים של דפי זהב: החנות והקונה בוחרים אם ברצונם לשלם עבור המידע. אם החנות רוצה לשלם עבור הכללתה בסקרים היא תופיע אצל כולם, כולל מי שלא משלם עבור הסקר. אם קונה מוכן לשלם הוא יקבל הצעות מחיר מכולם, גם מחנות שלא רוצה לשלם עבור השרות. וההפך.

כמו כן, אפשר ליצור פורטל לרכישות מקוונות, ולהציג בו פרסומות מותאמות אישית לפי פרופיל רכישות ומיקום של הקונה, המאומתות באמצעות מימוש שובר קניה ברכישה.

להערכתי הכנסות סבירות הן:
  • אגורה עבור כל מוצר שמקבלים את המחיר שלו, ס"כ כ 3-10 ₪ בחודש לקונה
  • פרסומות: 2-5 ₪ בחודש לקונה
  • גבייה מהחנות על רכישות דרך הפורטל: 0.5-1% מהמחזור

הוצאות: תמיכה ללקוחות, תחזוקה, מניעת רמאויות, שיווק.

גודל שוק פוטנציאלי: מיליארדי דולרים בשנה בכל העולם.



אם לכם יש רעיון אחר - למוצר, שירות, או יוזמה מכל סוג שהוא, לאו דווקא מסחרי, ואתם רוצים לפרסם אותו באייל, לעורר דיון ולקבל משוב - שלחו אותו למערכת! לא חובה לפרט מודל עסקי כמו כאן - די בכך שההצעה תהיה מעניינת.
פרסום תגובה למאמר


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

  יוזמה מיותרת • אמ
  ללא כותרת • האייל השֵנון • 21 תגובות בפתיל
  ברכות לרגל פתיחת מרכז הרווח החדש של האייל! • ירון • 5 תגובות בפתיל
  בקרת רעש • צפריר כהן • 4 תגובות בפתיל
  אף לא תגובה אחת • איב יסין • 8 תגובות בפתיל
  ללא כותרת • האייל המדווש
  מד דציבלים • אנטילופה • 4 תגובות בפתיל
  יש כבר • שם(חובה) • 4 תגובות בפתיל
  יש קשר? • ירון

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים