|
||||
|
||||
"מומחי תחבורה שונים, למשל המפקח לשעבר על התחבורה בניו־יורק, מאשימים כי אובר וליפט מחמירות את בעיית הגודש בערים – בכך שהן הופכות נסיעות דמויות־מונית לנוחות, הן מושכות נוסעים בעיקר מתחבורה ציבורית" התגובה הזו לא פחות מהזויה. |
|
||||
|
||||
מה הזוי? כל אחד מרגיש שהנסיעה האישית שלו לכאורה מהירה יותר. אבל כולם תקועים בפקקים ביחד. |
|
||||
|
||||
((נזכרת באותו לילה בין מנהטן וקווינס עם מזוודה גדולה, מחכה לאוטובוס שלא מגיע. האובר שלבסוף הזמנתי לא היה רק שלי, אבל הוא לפחות הופיע והביא אותי ליעד.)) |
|
||||
|
||||
הלך המחשבה הוא שהזוי: "מומחי תחבורה שונים, למשל המפקח לשעבר על התחבורה בניו־יורק, מאשימים כי אובר וליפט מחמירות את בעיית הגודש בערים – בכך שהן הופכות נסיעות דמויות־מונית לנוחות, הן מושכות נוסעים בעיקר מתחבורה ציבורית" אובר וליפט הופכות נסיעות דמויות מונית לנוחות -> הן מושכות נוסעים מתחבורה ציבורית -> בעיית הגודש מחמירה (עד כאן הכל הגיוני) -> מומחים תחבורה מחפשים את מי להאשים ובוחרים להטיל את האשמה על אובר וליפט. במקום להסיק את המסקנה המתבקשת - שהתחבורה הציבורית לא אטרקטיבית מספיק, הם מטילים רגולציה נוספת על אובר וליפט כדי לפגוע באטרקטיביות שלהן. |
|
||||
|
||||
זה לא סותר. בפרט כאשר אובר שוברת את השוק כדי להעיף מתחרים וליצור מונופול עתידי. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |