|
הלך המחשבה הוא שהזוי: "מומחי תחבורה שונים, למשל המפקח לשעבר על התחבורה בניו־יורק, מאשימים כי אובר וליפט מחמירות את בעיית הגודש בערים – בכך שהן הופכות נסיעות דמויות־מונית לנוחות, הן מושכות נוסעים בעיקר מתחבורה ציבורית"
אובר וליפט הופכות נסיעות דמויות מונית לנוחות -> הן מושכות נוסעים מתחבורה ציבורית -> בעיית הגודש מחמירה (עד כאן הכל הגיוני) -> מומחים תחבורה מחפשים את מי להאשים ובוחרים להטיל את האשמה על אובר וליפט. במקום להסיק את המסקנה המתבקשת - שהתחבורה הציבורית לא אטרקטיבית מספיק, הם מטילים רגולציה נוספת על אובר וליפט כדי לפגוע באטרקטיביות שלהן.
|
|