לצאת מאיסטנבול-לחזור לעצמנו 181238
די לכיבוש!
הגיע הזמן שנבין שאי-אפשר לעשות הכל רק בכוח
עד שלא נוציא את הטנקים שלנו מאיסטנבול ועד שלא נפסיק את החיסולים ברחבי תורכיה הטרור לא ייפסק.
בכנות, אם היית ילד שגר באיסטנבול וכל יום היית רואה ליד הבית שלך טנקים ישראלים, לא היית הולך להיות מחבל?
אם רק נפסיק להשפיל את התורכים העומללים במחסומים האין סופיים שלנו, לא יהיה להם שום רצון להתפוצץ.

לצאת מאיסטנבול-לחזור לעצמנו
נ.ב 181239
גם את ההתנחליות באזור איסטנבול שתקועות להם כמו עצם בגרון צריך לפרק מייד.
נ.ב 181240
*התנחלויות
לצאת מאיסטנבול-לחזור לעצמנו 181241
זה היה ממש רלוונטי, אילו רק המפגעים היו טורקים (רמז - הם לא).
לצאת מאיסטנבול-לחזור לעצמנו 181243
והחלאות הבריטיות מ"מייק'ס פלייס" היו בעלי דם פלסטיני טהור?
לצאת מאיסטנבול-לחזור לעצמנו 181297
והקשר?
לצאת מאיסטנבול-לחזור לעצמנו 181330
הקשר הוא שדבריו של 'השמאל השפוי' אכן רלוונטיים.
הם כן 181355
אבו נידאל אבו שמידאל 181360
מעניין, הכתבה מצטטת עיתון שמקורב לחוגים האיסלמיים בטורקיה שטוען כי ''הטרוריסטים הטורקיים פעלו בשליחות ארגון טרור מצרי. לפי הידיעה הם שימשו ''קבלני משנה'' של הארגון המוסלמי הקיצוני שהוצא אל מחוץ לחוק, ''תקפיר אל היג'רה''. העיתון טוען כי הארגון המצרי מסוכסך עם אל-קעאדה ואינו מקבל עוד את מרותו של בן לאדן.''.
הפתעה מוחלטת! 181368
אכן מפתיע שקבוצות הדוגלות בהשמדה המונית של עמים שלמים, כולל מוסלמים מזרמים אחרים, אינן חיות בשלום זו עם זו.
לגבי מצריים: חוסני מובארכ משמר כבר הרבה שנים את החינוך של בני עמו בבתי הספר ובתקשורת לשנאת והשמדת המערב, משום שהוא חושב שזה משתלם לו, מבחינת השקט התעשייתי שלו עם גורמים איסלאמיים, פאן ערביים ואינטלקטואליים ובעצם כל שכבות הציבור, אך קודם כל מבחינת התפקיד שממלאים המערב וישראל בניתוב התיסכולים, השנאה והפלגנות הפנימית שם.
כך שאין תמה בדרדרים שמובארכ, ככמעט כל המשטרים הערביים (אולי חוץ מירדן שקיומה כרוך בזה של ישראל), "מגלה" כל הזמן בחצר הקדמית שלו.
אבו נידאל אבו שמידאל 181369
אני דווקא כיוונתי לכך שהטורקים מיהרו לאמץ את אל-קעידה כמקור הפיגוע בעוד יתכן שמדובר בכלל במשהו אחר. בערך כמו קשירת אל-קעידה יחד עם סדאם חוסיין בעבר. לא לחינם הייתה שם הכותרת שהחזרתי לתגובה זו.

אה, וציניות זה דבר נפלא שהחלטתי להמנע ממנו ככל האפשר לפני מספר שנים. ממליץ לכולם לאמץ מדיניות זו בחום.
אבו נידאל אבו שמידאל 181372
היו גם פרשנים אצלנו שהעריכו עקב אופיו ומקצועיותו של הפיגוע שמדובר בשת''פ עם אל-קאעידה. אפשרות זו עוד לא נפסלה. בעניין הציניות, אתה השני שאומר לי את זה בשנים האחרונות. טוב, אנסה להוריד (מעט) את המינון, למרות ששניים אינם מדגם מייצג.
אבו נידאל אבו שמידאל 181375
בעניין הציניות, זו דעתי והיא כנראה לא פופולארית (עובדה שציניות היא דווקא כלי מוערך אצל רבים). אני מוצא בה טעם לפגם כי היא נכנסת אצלי לקטגוריה של טכניקה רטורית, ואני מעדיף לוגיקה על רטוריקה.
ציניות 181376
לעיתים משתמשים בזה כטכניקה רטורית, אך לעיתים זהו אך ביטוי רגשי לא מחושב.
אבו נידאל אבו שמידאל 181424
יהיה חבל אם תוריד את מינון הציניות. (נכון שזאת עשויה להיות טכניקה רטורית. אבל גם לוגיקה היא טכניקה, מסוג אחר).
אבו נידאל אבו שמידאל 181431
לא הבנתי - האם אתה רואה את הלוגיקה כשוות ערך לציניות?
אם כך אנו חלוקים. אני משתמש בציניות רק כדי להצחיק (בעיקר את עצמי..), לשם הדגשה או כפורקן רגשי. ככלי שיכנוע עיקרי היא בד"כ דמגוגית ומרושעת.
אבו נידאל אבו שמידאל 181434
אני לא בטוח שנוכל להסכים על מעמד הלוגיקה והכרחיותה, אבל זה כנראה לא המקום להיכנס לכך. דומני שלא ניסחתי את עצמי כראוי. התכוונתי בפשטות לכך שגם ציניות בקונטקסט הזה, וגם טיעונים מובנים באופן מסודר, שניהם עושים שימוש בלוגיקה. ההבדל הוא סגנוני בעיקרו, וחבל לוותר על הסגנון שלך.
בכמה דרכים אפשר לאיית "אל-קעידה"? 181759
צבי בראל על אל-קעידה כמותג טרור שמצורף לכל פיגוע שמתרחש בעולם.

"הארץ": http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArt.jhtml?it...
אבו נידאל אבו שמידאל 181534
אל קעידה הפכה לסוג של ''קאייזר סוזה'' (עם מי שלא ראה את החשוד המיידי הסליחה), למיתוס מפחיד ומסתורי שמייחסים לו כל אירוע טרור בינ''ל שלא ברור לגמרי מי באמת לקח עליו אחריות-דהיינו, מי אל-קעידה באמת ומי רק מתכסה בנוצותיה ומתקרא בשמה המוערך (בעולם הטרור).
לשחרר את איסטנבול-לחזור לעצמנו 181325
רק יד חזקה,לחזק את ההישוב היהודי באיסטנבול.
רק הרתעה מול התורקים.
לשחרר את איסטנבול-לחזור לעצמנו 181716
אין תורקים. יש תורכים ויש טורקים.
לשחרר את איסטנבול-לחזור לעצמנו 181791
מה עם יושבי תראקיה שבבלקן?
לשחרר את איסטנבול-לחזור לעצמנו 181840
מה עם התראקאיים האלה באמת?!

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים