בתשובה לליאור גולגר, 18/10/02 9:13
לא הכל שפיט 99810
,"מתים לא מצביעים בבחירות, מתים לא עולים לתורה, מתים לא זכאים ללחם או כסות. זכותו היחידה של המת היא קבורה מהירה ומכובדת."

אם מתים לא חלק מהחברה כי הם לא עולים לתורה אזי כעשירית מחברי אינם חלק מהחברה שלי,הם גם לא מצביעים בבחירות וגם אינם זכאים ללחם אתה יודע מה אני הולך לבדוק דופק...מוזר יש לי .
בוא נלך לפי רוח יום האתמול רבין אינו חלק מתרבותנו מה עם הרצל ...והרשימה עוד ארוכה מה עם כל האישים בתנ"ך הם כולם מתים האם הם אינם חלק מתורבתנו , ישנו אפילו טקס על אליהו הנביא כל שנה שמת כבר כמה מאות טובות .
לפי מה שאתה אומר אם נסתכל מבחינה עולמית אי מתן תרופות ואו אמצעי מניעה נגד מחלות מסוימות לכלל האוכלוסיה הוא גם כן רצח (בוא נקח מצב שבו המחלה היא מגיפה כבר תבחר מחלה ומקום זות לא הנקודה) פה לא הורגים אותו אלא מתירים לו להחליט להפסיק להשתמש במכונות מסייעות כמו
שאדם רשוי להדבק מאיידס מרצונו , כמו שאדם יכול לא לקחות טיפול כימותרפי כמו שהישועים לא לוקחים תרומות דם אתה בוחר שלא יבצעו בך פעלה שמרבת הסיכוים שביטולה יהרוג אותך לכן מותר לך לבחור להתנתק מהמכונות .

"אם יבוא המחוקק ויתיר לבית-החולים לחדול טיפולים שעלותם עולה על 100,000$ (טיפול של שבועיים בחדר-מיון, למשל), אז זה דבר אחד. עד אז לא יתכן שאיזה שופט "הומני" או "נאור" יתיר רצח של חולים סופניים. הכרעת ביהמ"ש היא לדעתי בלתי חוקית בעליל, ואם היה לי כח - הייתי מערער עליה"
אז מה אתה אומר בעצם שחיי אדם נמדדים לפי דולרים לפי מה שאתה אומר עוד לא גיבשתה דעה בעסק כי מצד אחד אסור לשופט לתת למשהו למות אבל כאשר הטיפול מספיק יקר מותר לו ובכלליות עלות הטיפול עברה ממזמן את המאה אלף חישוב מהיר יביא אותנו (לפי הידע שהוא מחובר למכונות החייאה שנתים ולפי מה שאתה אומר המחיר הוא 9000$) אנו מגיעים לסכום יפה של:6,570,000 זה מחיר מספיק גבוהה בשבילך? בשבילי זה לא נראה לי מספיק גבוהה בעבור חיים של מישהו אני לא יודע אם יש אבל לפי מה שאתה אמרתה לאחר הגבול של 100 אלף יש כבר .
הסכום של מאה אלף זה רק 11 יום בהחייאה לפי מה שאמרתה ביום ה12 היינו צריכים להגיד לו ביי ביי .

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים