|
||||
|
||||
המלצתי על הלינק כי הצלחתי להבין שהוא קשור לנושא. וכתבתי שהוא אתגר בהבנת הנקרא, כי לא הצלחתי להבין מה הוא אמר... הלינק הוא מלפני בדיוק שלוש שנים. |
|
||||
|
||||
אה, רווח לי (בלי ציניות). מרצונכם או לא, משפחת וישנה הצעירה ממלאת אצלי את הנישה של "דתיים שאפשר לדבר איתם ואפילו להבין מה הם אומרים"1 והייתי די מופתע, שלא לומר מאוכזב, כשחשבתי שאת מוצאת איזו בשורה גדולה בדברי הרב אבינר. ___ 1- אין לראות בכך משום הבעת דיעה על אנשים דתיים, אלא על בעיות התקשורת הפרטיות שלי. |
|
||||
|
||||
דווקא חיבבתי את הלינק: איך מצליח הרב אבינר לתת תשובה חד-משמעית במסווה של התפלפלות מלומדת. |
|
||||
|
||||
(1) וואו, ואני חשבתי שרק מר ו. 1 (2) משפחת וישנה ה*צעירה*? (3) בנוגע לתרגיל בהבנת הנקרא לעיל, מה שאומר הלינק למיטב הבנתי הוא שכל עוד אין התנגשות בין דברי המפקד לדברי הרב, לא הוגן לדון בשאלה התיאורטית 2. לכן גם הוספתי כי מדובר בלינק ישן, משום שהיום דברים אלה אינם רלוונטיים עוד 4 ----- 1 אני מבקשת אישור מיוחד לכתוב שטויות לפרקים, אבל מקווה שמר ו. יסכים להישאר בתפקיד. 2 איני טוענת אני מסכימה עם עמדה זו. לדעתי, כבר אז היה מקום לדון בשאלה מכיוון שהיא לא היתה כל כך בלתי סבירה כבר אז 3. 3 ובאופן כללי מזכירה לי נטייה שלילית לטמון את הראש בחול עד שהבעיה תצוץ, במיוחד בבעיות אתיקה-דת-רפואה. 4 ייתכן שגם אז לא, לא ערכתי בדיקה היסטורית מקיפה. |
|
||||
|
||||
1. להיפך, אני סובל את נוכחותו המעיקה של המתמטיקאי רק כדי לא לקלקל את היחסים איתך. ובאשר לכתיבת שטויות, הרעיון הזה כל כך זר לי שאני לא מסוגל להתייחס אליו בכלל. 2. את לא זימרת בערב יוה"כ על יום הולדתך ה- 31 שמישמש ובא? אפילו אם השחמטאי מבוגר ממך בעשור שלם אתם עדיין בחזקת תינוקות (שנישבו) של בית רבן. 3. יותר גרוע: הוא טוען ש*עקרונית* לא ייתכן שתידרש הכרעה בין "דעת תורה" לבין עמדה פוליטית. המרכאות כאן חשובות, כי ברור שאין זה אלא כינוי לדעתו של הרב אבינר ולא, למשל, לזו של אבי רביצקי או אחת מששים ושמונה הפנים הנוספות של התורה. מי שחולק עלי בעניינים פוליטיים-בטחוניים, אומר אבינר, חולק בעצם על תורת ישראל, ומכאן שעל כל יהודי מאמין לאמץ את הדיעות הפוליטיות שלו. |
|
||||
|
||||
2. דוקא לא. בעוד תשע שנים גילי יהיה חמש שמיניות מגילו של דב, שיהיה אז כפול בגילו מדובי; לפני חמש עשרה שנים, גילי שלי היה כפול משל דובי. |
|
||||
|
||||
לפני 15 שנים אני הייתי בן 8, מה שאומר שאתה היית בן 16, מה שאומר שהיום אתה בן 31. אז מה הבעיה? |
|
||||
|
||||
(ושאלת השלמה: מי מבוגר יותר, האדון או הגברת?) |
|
||||
|
||||
הגברת בת 19 מזה כשתים-עשרה שנה. האדון בן 30, שמונה חודשים, עשרים ושמונה ימים וכארבע שעות בזמן שליחת הודעה זו. לא כל שני גילאים אפשר להשוות. |
|
||||
|
||||
אהה. אז אפשר לפתור מערכת של שלוש משוואות ליניאריות (די קל, מדב אפשר להיפטר בקלות1) ולקבל שאתה באמת בן 31, כמו שאמר דובי. או שאפשר לשאול את הדוד גוגל החביב מה הוא יודע עליך, ולראות שאת הדיסרטציה שלך לדוקטורט הגשת ביולי 2000. מהכרותנו באייל אתה נשמע כמו מישהו שלא בילה כמה שנים בהודו בין הצבא לאוניברסיטה, כך שזה מתאים. הוא שאמרתי, ינוקא. __________ 1- ולא שמישהו אכן רוצה להיפטר ממנו באמת, אלא שלמען הפשטות הפיכתו הזמנית לנוכח נפקד פותרת אותנו מחשבון מיותר. בדיונים אחרים טריק דומה חוסך חשבון נפש מיותר גם כן. |
|
||||
|
||||
להיפך - לא ביליתי בהודו בין האוניברסיטה לצבא. |
|
||||
|
||||
נא להוסיפו לרשימת העתודאים. ועכשיו, מר ו., במסגרת מסע החשיפה שלך, אולי תיאות לספר לנו גם מתי ואיך החלטת ליצור את דמותו המשעשעת של י. פופק? |
|
||||
|
||||
נראה לי שפופק החליט לצאת מהארון. אני לא מוצא הסבר אחר לשטף האינפורמציה שהוא מספק ב- תגובה 99393 . 1 אני משאיר לפופק לספר על אירועים בעברו שקשורים לחשיפה. |
|
||||
|
||||
אה, לא סתם עתודאי - האם-אמא של העתודאים, חלומו של כל עתודאי: קצין מקצועי אקדמאי בכיר בתקן רב סרן! |
|
||||
|
||||
עכשיו אני סקרן. בהנחה שלא מדובר ב"על-פי מקורות זרים", איפה כתבתי את *זה*? |
|
||||
|
||||
על פי מקורות זרים, דווקא... לא חשוב, לא הייתי צריך לכתוב את זה. אני מתנצל. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |