![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
הוא עובר במקביל לכביש 443. ממחלף בן שמן דרך אזור יערות בן-שמן (כרגע במאבק קשה של הגופים הירוקים), ובסמוך לכביש 443 לאזור גבעת-זאב. משם סעיף אחד מתפצל דרומה לירושלים ובעצם מתחבר לבגין צפון, וסעיף שני לאזור עטרות - ובעתיד משם לכיוון גבע-בנימין (אדם) והלאה לגשר אלנבי. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אז בשביל מה הוא טוב? | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
כביש 45 אכן מיותר לחלוטין. | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
ולפי מי שתכנן אותו? | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
הכביש משווק כ''כביש שלום'' מהיר מאזור גוש-דן לרבת-עמון דרך גשר אלנבי. אבל בעיקר הוא ישרת את התנחלויות מטה בנימין ושכונות צפון ירושלים. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
ללא נחוץ. הכביש יסלל במקביל לכביש קיים (443). די מטופש לסלול אותו במקום להרחיב כביש קיים. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
מה זאת אומרת? למטרותיו הפוליטיות של ראש ממשלתנו, כמובן! ואפנה אותך שוב למאמרי בעניין שפורסם באייל: דיון 415 |
![]() |
![]() |
![]() |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
![]() |
© כל הזכויות שמורות |