|
||||
|
||||
משחקים נמכרים במספר שיטות אחת השיטות היותר מוצלחות וריווחיות היא משחק רשת שדורש קוד. ישנם מספר משחקים כאילו כאשר אחד המובילים הואCounter Strike שאם אני לא טועה משוחק משנת 98 ועדיין עד היום כמה שזה מדהים אנשים קונים את הדיסק של המשחק (או ההמשכים שלו) על מנת לשחק בו ברשת. (קוד משוכפל במקרה הזה לא יעיל ולא ניתן למצוא קוד יעיל באינטרנט גם באתרים שעוסקים בכך.) משחק דומה שיצא רק לאחרונה ut2003 הולך כנראה לעבוד בצורה דומה. את הדמו שלו הורידו ביום הראשון שהוא יצא כשני מליון איש שגרמו להרבה אתרים לקרוס בגלל כמות ההורדה הגדולה שהתבצעה. (כבר כיום משחקים איתו ברשת הרבה מאוד אנשים בעולם. וניתן כבר לקנות את המשחק האמיתי דרך האתר שלהם) גם אני הורדתי את הדמו וגיליתי לצערי שהמחשב שלי חלש מידי על מנת לשחק את המשחק בצורה איכותית אולם ברגע שבו אני אשדרג את עצמי ככל הנראה אני כן אקנה את המשחק על מנת שאוכל לשחק בו ברשת. בסופו של דבר יכולות חברות המשחקים להלחם ואפילו לנצח את הרמאים, למה הם לא עושים זאת זו כבר שאלה אחרת. |
|
||||
|
||||
שמעתי שיש בעיה רצינית עם טורניר-בלתי-מציאותי אלפיים ושלוש: המשחק קורס אחרי כעשר דקות משחק בגלל טעות _ידועה_ במערכת מניעת ההעתקות. אנשים _חייבים_ להשתמש בכלים להסרת מערכת מניעת ההעתקות בשביל לשחק במשחק אותו הם קנו באופן חוקי. זה סממן של רבות מן המערכות הנ"ל, במיוחד בדיסקים - הן פוגעות בעיקר, כמעט רק, למעשה, במשתמשים חוקיים. |
|
||||
|
||||
כבר נכתב למטה מה הבעיות אם המשחק ut אבל הן אני מאמין יפתרו בסופו של דבר. לי הדמו לא קורס למעט אם אני משחק בשרתים רחוקים מול כמות גדולה של אנשים ואז כרטיס המסך הישן שלי לא מסוגל להחזיק את התוכנה ומעיף את המשחק. אני מאמין שברדע שאני אשדרג (בקרוב) זה יהיה יותר תקין וכמובן שיצאו פצי'ם חדשים כמו בכל משחק שיתקנו אותו. |
|
||||
|
||||
אם אתה מעוניין להאריך ימים, אז אני מציע לך לא לחזור על הטעות הזאת של לטעון שאנריל דומה לקאונטר סטרייק בפורום של גיימרים מושבעים. זה בערך כמו להגיד שהפועל חיפה ומכבי תל-אביב זה אותה הקבוצה בחדר מלא במעריצים שרופים של שתי הקבוצות. בקיצור מתכון מעולה ללינץ'. הסיבה שאנריל 2003 יצא עם כל כך הרבה באגים היא בגלל לחץ שהופעל על Epic מצד CPL להוציא אותו בתחילת אוקטובר, או שהוא לא נכנס לעונה הנוכחית של ליגת ה CPL. אז מה שמאות אלפי מעריצים שרופים לא הצליחו לעשות במשך חודשים רצופים של לחץ מתמיד הצליחו החבר'ה בCPL לעשות בשנייה וגרמו להוצאה של המשחק לפני שהוא מוכן - וזה למה באגים. אולי חלק מהבאגים קשורים איכשהו להגנה מפני העתקות, או שמי שפרץ את המשחק בטעות גם עקף איזה באג, אבל הבאגים שם בגדול בגלל שהמשחק פשוט לא מוכן. וזו הסיבה שעוד לא טרחתי "להשיג" אותו. בקשר לקוד למשחק ברשת ישנם שתי דרכים לעקוף אותו: 1. לגנוב למישהו את הקוד שלו, או לקחת ממישהו ש"פרש". עניין הקוד דחף ילדים בני 14 לכתוב ולהפיץ וירוסים בויז'ואל בייסיק ששלחו להם את הקוד של המשתמש אליו הם הגיעו. זה לא קשה כי הקוד הזה כתוב בRegistry בצורה לא מוצפנת. התופעה הזאת גרמה למאות שחקנים לקנות שוב את המשחק רק בגלל הקוד. ובוא ננחש כמה אחריות לקח מישהו מהאנשים שעמדו מאחורי CS על העניין או כמה אנרגיה הם השקיעו כדי לנסות לעזור בעניין (רמז: הם לא). 2. כל משחק שיוצא עם הגנה של קוד למשחק באינטרנט בד"כ יוצא בלי אחד למשחק ברשת מקומית, מסיבות ברורות. ישנן תוכנות ש"עובדות" על המשחק בכך שהן יוצרות תקשורת אינטרנטית ומדמות תקשורת מקומית. התוכנות האלו אפילו לא נועדו לעקוף את ההגנה הזאת, זה מקרי שהן מסוגלות לעשות את זה. הבעייה היא שמי שמשתמש בתוכנה כזאת יכול לשחק רק נגד מי שמשתמש גם כן באותה התוכנה. בגדול דבר אחד נכון - כמעט על כל שחקן שרוצה לשחק את המשחק באינטרנט מישהו צריך לקנות משחק אחד בד"כ, וזה מצמצם באופן ניכר את כמות הפיראטיות בקרב השחקנים הקבועים. מצד שני זה יקטין את קצב הגידול של השחקנים האלה כיון שמי שלא קנה את המשחק לא יוכל לשחק באינטרנט, והמשחק באינטרנט הוא הסיבה העיקרית להתמכרות למשחקים מהסוג הזה. |
|
||||
|
||||
אני משתדל להעריך ימים :) בכל מקרה ההשוואה לא הייתה בין המשחקים אלא בהגנה על ידי קוד. אין לי כוונה כלל להשוות בין שני המשחקים למרות שלשניהם יש קהילה לא קטנה. אני חושב שut יותר קטנה אבל לא סגור על הנושא. אנריל יסודר בסופו של דבר על ידי הוספת פצים כאילו ואחרים , להזכירך המנוע הגרפי שלו שונה לחלוטין מהמנוע הישן ויתכן שפה חלק מהבעיות הנובעות ממנו. כמעט ולא ניתן להשיג את הקוד שלcs ברשת מהסיבה שיש בו צורך, כמובן שניתן להשיג אותו ממשהו שסיים לשחק במשחק אבל היות וגם היום המשחק ממשיך להיות אחד הטובים ברשת רוב האנשים לא מוותרים עליו. אם אני לא טועה ניתן להשתמש באותו הקוד עד פעמיים בו זמנית ורק לאחר מכן הקוד ניכנס לרשימה השחורה. ואכן כמו שציינת בסופו של דבר מאות שחקנים קנו את המשחק שוב ושלמו כסף עליו מה שמראה שכן ניתן לגרום לשלם עבור משחק . אני לא חושב שיש בעיה בכמות השחקנים בשני המשחקים הללו, לפי מה שאני מכיר היא גדולה מאוד גם כך, רוב השרתים שלהם מלאים לא מעט זמן ואם יהיה צורך גם כמות השרתים תגדל. למעשה אפילו בארץ יש שרתים לא עים בכלל שניתן להשיג בהם פינג ממש טוב. |
|
||||
|
||||
ושכחתי פיסת מידע קטנה מעניינת הרלוונטית לנושא: |
|
||||
|
||||
לגבי מחירם המוגזם של משחקי מחשב: |
|
||||
|
||||
לגבי Fairplay: |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |