|
||||
|
||||
יש בעיה עם התיאוריה הזו, כי לכאורה עכשיו הם היו צריכים לפתוח בשיווק רשת נרחב, בהעדר מתחרים. העובדה שהם לא עושים את זה עשויה להצביע על כך שזה לא רווחי עבורם כפי שמנסים להציג את זה. |
|
||||
|
||||
אני לא יכולה לחשב *בדיוק* כמה זה רווחי. אבל נראה לי הגיוני, שההוצאות הכרוכות בשיווק קבצי מוזיקה ברשת נמוכות מאלה של הדפסה בפועל של דיסק ושיווקו לחנויות. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |