|
||||
|
||||
למה אוי ואבוי ? התגובה שלך מזכירה לי את התגובה של אחייני בסרט העולם האבוד שצהל משמחה בכל פעם שהדינוזאור דרך על גיבור אחר אבל הזדעזע כאשר נהרג כלב. ולעצם העניין , אני חושב שחייהם ובריאותם של בני אדם הם חשובים לעין ערוך מאלה של יצורים מלאכותיים שנוצרו באמצעים מלאכותיים ובמעבדה. אם אני אדע שאיבר מלאכותי משיבוט יכול להציל את חייה של אימי ושאי אפשר להשיג איבר זה בכל דרך אחרת , כי אז מצידי שיעשו כל מה שידרש כדי להשיג את האיבר . |
|
||||
|
||||
השאלה היא לא "איך" נוצר אלא "מה" נוצר, ובמילים אחרות - מודעות. אחיך לא יאהב את השיטה העדיפה, שנמצאת כבר כיום בפיתוח: גידול אברים אנושיים בבעלי חיים. ליהדות ספציפית תהיה בעיה עם זה, כי החיה הכי מתאימה לסיפור היא החזיר. |
|
||||
|
||||
אני באמת לא מבין מה הבעיה עם חזיר , מלבד זאת שהוא לא מעלה גירה ולכן אינו כשר לאכילה. הסיבה שהחזיר נתפס כסמל התועבה היא בפרשני התנ"ך שציינו שהחזיר נוהג להתפלש על גבו ולהבליט את טלפיו וכך הוא עלול להטעות ולגרום למישהו לחשוב שהוא כשר זאת מכיוון שהוא עונה על 2 קריטריונים של כשרות- מפריס פרסה ושוסע שסע. זהו הסיפור העגום על החזיר. מבחינה הלכתית אין הבדל בין חזיר לארנבת לדוגמא- לעניין מאכל. כך שאני לא מבין איזו בעיה יש בהשתלת איברים מחזיר. אשמח אם מישהו יאיר את עיני בקושיה זו. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |