|
||||
|
||||
ביום שישי האחרון חיי ניצלו בכביש. אני נוסע בנחת ומקשיב למוזיקה. אולי 60 קמ"ש בכביש בינעירוני קצת משובש (כמובן)... מעבר לסיבוב מופיע מוביל טנקים שתופס כידוע כמעט שני נתיבים. לא היה זמן לבלום. גם לא היה נכון להאט. ירדתי לשוליים שהיו קצת עמוקים... ואז- בור. אחרי הבור כבר לא היה לי היגוי- נשבר בולם הזעזועים קדמי- שמאלי. למוסך הגעתי על גרר, אבל תודה לאל בריא ושלם. ואם הייתי נוסע 80 קמ"ש כחוק? או 90? אז נכון: הרשלנות של מע"צ בתחזוקת הכבישים הורגת. אבל זה לא בשליטתי. המהירות לעומת זאת הורגת והיא בשליטתי. החיים הם לא ויכוח מי אשם בתאונות. החיים שלי באחריותי. אף אחד לא ינחם יתומים שאבא שלהם נהג בזהירות או כחוק. |
|
||||
|
||||
סעיף 20.\משהו קובע שנסיעה צריכה להתבצע בהתאם לתנאי השטח וגם עם מצבם הרעוע של כבישינו ישנם מספיק מקומות שבהם ניתן ליסוע 120 ולא להסתכן.. מי אמר שאין זה בשליטתך מה שקורה במע"צ ? הרי מה שניסיתי להעביר פה וגם מה שכתוב בעיתונות הרכב בארץ מטרתם לעורר את דעתם של אנשים כדי שמע"צ לא יוכלו להמשיך לבנות עוד 20 שנה כבישים רעים כי לנו מגיע זכות לנסוע ולא לההרג בכבישים. אגב בימים אלה מסתיימים להם עבודות השיפוץ של כביש החוף בע"מ החורף המתקרב יגלה לנו עד כמה טובה היתה הבניה שם. ובחרוזים: אם בגשם הכביש מראה יש סכנת החלקה אבל אם בגשם הכביש נשאר יבש........בלה בלה בלה |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |