![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אכן, יש כאן סלט של עובדות. באסון התמוטטות גשר שפירים נהרגו 3 אנשים, כמדומני בשנת 1994. בגשר יבנה, אכן נפלו חלקים מהגשר אך לא זכור לי שמישהו נהרג שם. ולגופו של עניין אין ספק ששיטות העבודה במע\'\'צ גרועות ביותר - ולא רק בתחום הבטיחותי, אלא גם באחרים (כמו למשל מרחקי נסיעה בשלטים - נסו פעם לבדוק ותגלו שמרחקים מתארכים עם הזמן - למשל בכביש העולה מעתלית לכרמל, יש כמה שלטי מרחק, ובראשון המרחק יותר קצר מזה שאחריו...) |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אכן נפלה פה טעות הכוונה היתה לגשר מסובים | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
מה ? גשר מסובים התמוטט ולא שמתי לב? (ועכשיו ברצינות, אני חושב שאתה מתכוון לגשר שפירים, שעובר מעל כביש ת"א-ירושלים, ולא לגשר מסובים היציב (כך אני לפחות מקווה), שעליו עובר כביש גהה). נסיעה נעימה... |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
OK בהקמת גשר מסובים לפני כמה שנים נפלה קורת בטון המקור לכך גיליון 165 מגזין אוטו יכול להיות שגם הם טעו או שזה פשוט קרה פעמיים |
![]() |
![]() |
![]() |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
![]() |
© כל הזכויות שמורות |