|
||||
|
||||
ככל שאני מעמיק לחשוב על זה, אני נוטה: 1. להסכים איתך 2. לתהות איך קרה שבכל זאת עברתי את בחינת הבגרות בידיעת-הלשון עם צבעים מעופפים 3. לייחל לבואו של אשר לבשן שיעשה סדר במשפטים כגון זה. |
|
||||
|
||||
1. גם אני חושב כמוך. אם עלי לבחור, אבחר בצורה הראשונה. העברית סובלנית כלפי נושאים רבים המלווים בפועל בלשון יחיד, אבל לא להפך. 2. אני מוכן להתערב שהציון שלי היה נמוך משלך. 3. הידע שלי בתחביר אינו עולה בהרבה על זה של האייל הממוצע. יש לי כישורים לשוניים אחרים, המסייעים לי בהבנת מילים בודדות. |
|
||||
|
||||
אתה יכול להרחיב ולומר מהם הכישורים הלשוניים שציינת בסעיף 3? |
|
||||
|
||||
אוזן פתוחה ורגישה למילה העברית, בקיאות טובה בתנ''ך, ידע סביר בארמית. |
|
||||
|
||||
כמו כן אני חובב תפילות מושבע (וכנראה גם שחצן לא קטן). טריוויה: מה הפירוש המקורי של הביטוי "כמו כן"? |
|
||||
|
||||
מר לבשן פרש מהאייל זה מכבר. אנחנו מקוים שהוא רק איבד את הכתובת. |
|
||||
|
||||
הוא לא פרש, הוא רק החליף כינוי. |
|
||||
|
||||
נראה לך או שאתה יודע? |
|
||||
|
||||
אני יודע. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |