|
כפי שכבר הוזכר, אין בפרסומת שום איזכור של איכות תמונה, או מבחר ערוצים. אם לקבל את התאוריה שלך, אז בעצם יס באים ל-early adopters ואומרים: תשמעו, בחרתם לרצות את הכי חדש? הכי חם? זה שאין לאף אחד? אז תקנו לויין. נקודה. (אולי להוסיף: גם אם הוא על הפנים מכמה בחינות, כמו הזקן בסרט).
מה קיבלנו? ניסיון לשכנע אדם לעבור ע"י ניצול חולשה לכל דבר.
ועוד משהו. אני מתפלא שאף אחד לא הזכיר את משפט המפתח בפרסומת של "הפיתוי": "תרשה לעצמך". בכל צפיה ללא התרכזות (כלומר כל צפיה בפרסומת אחרי הפעם השלישית), משפט זה יעלם בין המשפט הקודם לעוקב. לפי מה שאני שמעתי, דברים שבאים במהירות שהמודע לא יכול לקלוט, אבל התת מודע כן, ועוד מספר פעמים כה רב, הם מסרים מוסווים. מה אתם אומרים?
|
|