|
||||
|
||||
אז בשביל מה צריך לעגן את הפעילות הבירוקרטית הזאת בחוק מדינה.ולכונן רשות מיוחדת להפקת תעודות מוסמכות. שיוציאו המוסדות התורניים תעודות ויתלו אותם מקבלי התעודות על גבי כל כותל רענן. או שזה גם בלתי אפשרי כי צריך תמיכה מן המדינה בשביל לממן את המסגרות. |
|
||||
|
||||
בנפרד, תוכל המדינה להחליט מה משמעות ההכרה בתואר. לדוגמה, תוכל להחליט שתואר תורני הוא תואר מספיק כדי להיות מנהל בית ספר דתי (זו הדוגמה שנתן אורלב). בהצעת החוק, על פי אורלב, אין פירוט כזה. |
|
||||
|
||||
ואם היא תחליט ,בנפרד כמובן, שכל מי שנושא בתואר הנ''ל מחויב לחזיר למדינה את כל הכספים שהמדינה העבירה לו במהלך לימודיו בישיבה.או שהוא מחויב לשלם למדינה שכר למוד המקביל לשכר לימוד אוניברסיטאי על כל שנה שלמד בישיבה. אורלב ימשיך ,בנפרד כמובן,לתמוך בחוק. |
|
||||
|
||||
שוב - החוק שהציע אורלב לא דן בכך כלל (על פי אורלב). סביר להניח שאורלב יתמוך בחוק שהוא הציע ויתנגד למה שאתה מציע. |
|
||||
|
||||
סביר להניח גם שאורלב ידוע בהיותו איש תמים. והוא נגש לחוקק את החוק ללא בדל של מחשבה על הצד הכלכלי שמאחוריו. ושהוא תורם גם חמש שישיות ממשכורתו הציבורית לצדקה. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |