|
||||
|
||||
אם הקריטריון לתמיכה הוא עצם קיום המבחנים או תוצאותיהם. אני הייתי תומך בשיטה שבה התקצוב תלוי בעצם קיום המבחנים, בלי קשר לתוצאותיהם; מצד שני, אם משרד החינוך יהיה רשאי לפרסם את התוצאות, יאפשר הדבר להורים לדעת האם בית הספר אליו שלחו את הילד אכן עומד בציפיותיהם, וכן יאפשר למשרד החינוך לקבל אינפורמציה מדויקת יותר על החינוך לא זוכים תלמידי החינוך העצמאי. זה נראה לי הגיוני ביותר. |
|
||||
|
||||
נו, ואחרי שההורים ידעו האם בית הספר אליו שלחו את הילד אכן עומד בציפיותיהם, מה הם יעשו עם המידע הזה? להזכירך, מדובר בבתי ספר יסודיים, בהם (לפחות פורמלית), אם ברצונך להחליף בית ספר, מבלי להחליף מסגרת חנוך (כלומר ממלכתי, ממ"ד, עצמאי), היא להעתיק את מקום מגוריך. |
|
||||
|
||||
לפחות הם יוכלו להטיח את התוצאות בפניו של מנהל ביה''ס ולדרוש הסברים. זה אולי לא מספיק, אבל זה יותר טוב מכלום. |
|
||||
|
||||
הסברים: "הילדה שלכם לא צריכה לדעת אנגלית ואזרחות ויתר הבלים, ואצלנו היא מקבלת ארוחת צהריים חמה כל יום וערכים יהודיים. הרבה ערכים. תשאלו את ר' אורי זוהר. אז מה אתם מתרגשים מהמבחנים? אנחנו עושים אותם רק בשביל לקבל עוד קצת מימון מאוכלי-הנבלות במשרד החינוך". |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |