בתשובה למאור גרינברג, 16/08/02 23:07
המדינה הפסידה היום 250 אלף ש"ח! 85500
דומה שבכמויות העבריינים בחוף אין מה לדבר על אכיפה אזרחית. די בכך ששלושה-ארבעה נהגים יחליטו להתנכל לי ואני אצא מהעניין בשן ועין.
במקרה הזה דרושה אכיפה משטרתית (או פקחי עיריית ת"א).
לי יש הצעה קצת אחרת: הפרטת הפיקוח הסביבתי בצורה בה חברות אזרחיות תיקחנה על עצמן את הפיקוח, בצורה מסודרת (כולל פקחים במדים ונשק, וגבולות ברורים של תחומי אחריות ופיקוח) תקבלנה אחוזים מהרווח.
זה יכול להיות לא רק לגבי נסיעת רכב בחוף, אלא גם שילוט חוצות בלתי חוקי, השלכת פסולת בניין (החולות מדרום להרצליה למשל הפכו לאזור אסון מבחינה זו).
דומני שעיריית ת"א עושה זאת לגבי עבירות חנייה בעיר.
כמובן שיכולות להיות בעיות כמו עודף מוטיבציה ודוח"ות במקומות שאין הצדקה חוקית לכך.
המדינה הפסידה היום 250 אלף ש"ח! 85505
בשום מקרה, אף פעם, לעולם, אסור שמשכורתו של פקח בעל סמכות לתת קנסות תהיה תלויה ב"רווחים" שהוא יניב.
זה בדיוק מה שיוצר את הגוררים ה-trigger happy של ת"א, שגם אם הגעת לרכב לפני שגררו אותו, לא יסכימו לשחרר את הרכב ולתת לך לפנות אותו בעצמך, אלא יקחו אותו למגרש הגרירה ויחייבו אותך ביד רחבה על כך.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים