|
||||
|
||||
גם בבורגר ראנץ' אימצו את רעיון הfree refill. הרעיון הוא כנראה שאף אחד לא ימלא יותר משתי כוסות כתוצאה מהתמלאות במשקה, במיוחד כשמדובר בגזים. |
|
||||
|
||||
כן ירבו. אני לגמרי בעד עקרון ה-free refill. מה שטרם הבנתי זה מדוע הם מוכרים את השתיה הקלה במחירים שונים (לפי גודל הכוס) כאשר ניתן למלא את הכוסות שוב ושוב בחינם. בקולנוע זה עוד איכשהוא הגיוני, אבל במקומות אחרים שבהם המילוי מחדש לוקח שניה וחצי, זה מוזר. ובאותו עניין: ביפן נמכרת שתיה קלה בכוסות בגדלים שונים שלכולן אותו מחיר, אבל ללא זכות free refill. |
|
||||
|
||||
אז למה המחיר אחיד? |
|
||||
|
||||
הניחוש שלך טוב כמו שלי. אולי זה קשור לאיזו פילוסופיה הוליסטית שאומרת שאתה משלם סכום קבוע כדי להפסיק להיות צמא בלי קשר לשאלה כמה צמא היית? נדמה לי שהיה פה איזה יפני בסביבה, אבל הוא בטח הלך כבר לישון. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |