בתשובה לאיתי כ, 25/07/02 18:30
האם 80876
בפעמים הבודדות שיצא לי לנסוע במונית בירושלים, אכן השרות היה סביר למדי (פרט לפעם אחת שנהג רימה אותי, כך שבינתיים, באחוזים, מצב נהגי המוניות טוב יותר מאשר, נגיד, מצב המוסכניקים).
העניין הוא ששירות סביר צריך להיות הנורמה, במקרה הרע, ואין שום סיבה לשבח שירות סביר. טרם נתקלתי בנהג מונית נפלא, וגם קשה לי לדמיין מה בדיוק הוא צריך להיות כדי שהשירות שהוא יתן לי יהיה מעל למצופה. אולי הציפיות שלי גבוהות: שיביא אותי לאיפה שאני רוצה, עם כמה שפחות אי-נעימות עבורי (קרי: מזגן ברמה סבירה, בלי מוזיקה שאני לא אוהב ברדיו, לפחות אחרי שאני מבקש לכבות אותו, ובלי לנסות לרמות אותי).
לעומת זאת, כל ניסיון רע נחרט היטב בזכרונו של הלקוח, וכשאלו מצטברים - נוצר סטריאוטיפ. לא כל הסטריאוטיפים, כמובן, הם שגויים, בהכרח.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים