|
||||
|
||||
אתה אומר שההצדקה של התלמוד לחורבן היא בחטאי העם. אבל במספר מקומות אתה אומר, שלא הוזכרו יהודי מומר מסוים, ונביאי השקר בירושלים. שני אלו נראים לי חטאים בהחלט. אם כן מדוע לא הוזכרו, ועבור מה העלית את זה? |
|
||||
|
||||
כי הם לא ידעו את זה. הפרטים הללו מופיעים בספרי יוספוס. אילו היו ידועים לחכמי התלמוד, ודאי היו משתמשים בהם. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |