![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אכן ספר מופלא, הספר הראשון של הופמן (חוץ מספרים שהוציא על זן בודהיזם) והנגיש ביותר שלו. גם התמונה על הכריכה (הילדים העיוורים) מהממת. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
מזה שעוד מישהו אוהב את הספר הזה. לגבי השפה הפרטית הקשה של הופמן- "מפתח" /חלקי/ להבנה הוא גישת הזן של "כאן ועכשיו"- התמקדות מחשבתית מקסימלית על מה שאתה עושה בכל רגע נתון (למשל: כשאתה נועל נעליים-הכנסת הרגל, סידור ה"לשון", מתיחת השרוכים, פרטי קשירת השרוך...); וכמובן, לדפים הריקים, או המקומות הריקים בדף יש משמעות לא פחותה משל האיזורים המודפסים. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אני חושב שפשוט לא מכירים והצילום על העטיפה הוא של קרטיה ברסון, שצילומים מדהימים הם כוס תה שלו. הנה לינק www.photology.com/bresson
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אנשים לא מכירים אותו. [הייתי צריכה לומר "אני לא מצליחה להירגע מזה שעוד מישהו מכיר אותו!" :-)] ותודה על הלינק. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
בדקתי עכשיו בספר, וכתוב שהצילום הוא של אוגוסט סאנדר. | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אבל גם הצילומים שך קרטיה ברסון יפים, לא? | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
ואני הולכת לחפש עכשיו בלינק שלך את סאנדר. | ![]() |
![]() |
![]() |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
![]() |
© כל הזכויות שמורות |