בתשובה לאביב, 07/02/25 11:05
עוילם גוילם 776750
אני בעצם חשבתי על משהו יותר שטני. לא לדחוף את הפרסומת לתוך הטקסט אחרי שהטקסט מוכן, אלא שהיא תהיה באמת חלק מהטקסט כמו שהתוכנות האלו יודעות לעשות. ש''קוקה קולה'' תופיע היכן שהיית מצפה לראות ''קוקה קולה'' גם אלמלא הפרסום, רק בסבירות יותר גבוהה או עם הטיה חיובית יותר. כדי שזה יקרה, עד כמה שאני מבין, צריך להשפיע לא בשלב ההסקה אלא בשלב אימון המודל. להכניס הרבה טקסטים שמשבחים את קוקה קולה לסט האימון, עם משקל גבוה.

''קוקה קולה'' היא שוב לא הדוגמה הכי טובה (ושטנית). נניח שיציעו לארגונים אידיאולוגיים כמו ''פורום קוהלת'' או ''הקרן החדשה לישראל'', תמורת תשלום נאות, להוסיף לסט האימון יותר טקסטים שמקדמים את האידיאולוגיה שלהם, עם משקל יותר גבוה. או, עם אנכרוניזם קל - סיגריות לא מזיקות, אין משבר אקלים, וכאלה.
עוילם גוילם 776759
יאפ.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים