|
||||
|
||||
אני מבין שזה על הגבול של הגדרת "רשתות חברתיות", אבל אפילו קבוצות וואטסאפ יכולות להיות (ולעיתים כבר מהוות) כר נרחב להתעמרות במשתתפים. למשל, אני יודע מהדור הצעיר למשל שהיום הוצאה מקבוצת וואטסאפ נחווה כאקט מאד פוגע ומעליב, משהו בכיוון החרם של פעם. אני כן רוצה לציין לטובה את בית הספר היסודי וההורים בכיתות של צאצאותיי, שקבעו שעד כיתה ד (לפעמים כולל) אסור לילדים להכניס טלפון חכם לבית הספר, ובכיתות ה-ו מותר היה, אבל קבוצות וואטסאפ כיתתיות אושרו רק בתנאי ש*כל* הילדים נמצאים בהן (והיתה גם קבוצה אחת לבנים ואחת לבנות). כך נמנעו קבוצות חלקיות שיוצרות הרגשת דחייה והדרה של חלק מהילדים. |
|
||||
|
||||
איך אפשר לאכוף את אי קיומן של קבוצות ווטס-אפ של חלק מבני/בנות הכיתה? |
|
||||
|
||||
חלק מההסכמה שיביאו סלולריים, היה כמדומני שההורים יהיו חשופים לקבוצות הנפתחות. נראה לי גם שמאד קשה בכיתה להחריש פתיחה של קבוצות כאלה, ולכן זה היה ברור שמי שיפתח ידעו את זה, והיה לחץ חברתי גם מהתלמידים עצמם וגם מההורים שזה לא מקובל. |
|
||||
|
||||
זה קצת דומה לזה שדומני שבגן וגם בכיתות הנמוכות הנורמה היתה שילדה שעושה יום הולדת עם ילדות מהכיתה, מזמינה את כולן. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |