|
||||
|
||||
שוב, אני מסכים לתאור הכללי. הטענה שלי היא שמרוב רצון לשמור על יציבות הבנקים הפיקוח על הבנקים חושב שהמצב בו בנק שמרויח 10 מיליארד שקל בשנה עדיין פועל רק במספר קטן של שעות ביממה, נותן ללקוח להמתין בטלפון במשך דקות ארוכות, מתנהג כמו סוחר בשוק בקשר לעמלות שהוא גובה1, מסרב לקבל את הוראת בית המשפט לאפשר פתיחת חשבון נאמנות גם לנאמן שאינו עו"ד או רוא"ח, וכו' וכו' עד בחילה - ובכן הוא חושב שזה מצב סביר. משום מה היד הנעלמה נאלמה במקרה זה, והפיקוח על הבנקים שותק. ____________ 1- אם מישהו מהקוראים טרם ניהל מו"מ עם הבנק שלו לגבי גובה העמלות, הוא זורק כסף לפח. |
|
||||
|
||||
אז אם כבר, טיפ קטן לקוראים - מעבר בנק היום דורש ביקור קצר בבנק החדש. והם יודעים את זה. אז, למשל, אין סיבה לשלם היום אפילו שבריר אחוז על דמי ניהול תיק ניירות הערך שלכם. תתמקחו שיורידו לכם את העמלה הזו. זה כסף על הרצפה. |
|
||||
|
||||
אכן. |
|
||||
|
||||
ביקור קצר בסניף של הבנק החדש או ביקור קצר באתר של הבנק החדש? |
|
||||
|
||||
לדעתי יש כזה ויש כזה, תלוי בסוג החשבון. זה מסוג הפעולות היחידות שאני עדיין מעדיף לעשות בסניף עצמו. |
|
||||
|
||||
אותם דמי ניהול נקראו פעם ''דמי משמורת'' כי תחילתם בימים בהם המניות המודפסות היו נשמרות פיזית בכספות הבנקים. מאחר שאין בכך צורך ההגיון הצרכני היה דורש לבטל את העמלות, אבל ההגיון הבנקאי אומר שיותר פשוט, ורווחי, לשנות את שמן. |
|
||||
|
||||
אכן כך. ולכן אני שמח לחלוק את המידע הזה עם הצרכנים. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |