|
||||
|
||||
יש בעיה קטנה אחת ההחלטה היתה ששעון החורף יתחיל יום-יומיים לפני יום כיפור תשס''ג. בעסה לתיאוריה שלך. |
|
||||
|
||||
אני מתאר לעצמי שבתקופת בתנ"ך השעון שלמעשה פעל היה שעון קיץ. הרי אף אחד לא התחיל לעבוד בשעה 8 בבוקר אלא התחילו לעבוד בהתאם לזריחה. בקיץ, התחילו לעבוד יותר מוקדם. לכן אני לא רואה מדוע צריכה להיות איזושהי התנגשות בין שעון קיץ לדת. אם אני טועה לגבי הניחושים של מה היה אז, אשמח אם תתקנו אותי. דרך אגב, יש כאן אדם אחד שצם ויכול להסביר במה שינוי השעון יקל עליו?? |
|
||||
|
||||
אם היו מקדימים את שעון החורף בארבעה שבועות,זה היה מקל על הצמים, מפני שהיה להם שבוע לארגן את השעון הביולוגי שלהם לשעון החדש, ואז באמת אם קמים בשבע בבוקר והצום נגמר בשבע בערב, זה יותר קל מאשר אם הוא נגמר בשמונה. אבל כמו שזה עכשיו זה באמת לא יעיל. בכלל, מה דעתכם על ההצעה להפעיל את שעון הקיץ בחורף ואת שעון החורף בקיץ? הרי בקיץ הימים ממילא ארוכים יחסית, בשביל מה להאריך יותר? זה קשה להשכיב את הילדים,ועד שנגמר היום אני כבר גמורה ואין לי ערב. לעומת זאת בחורף זה לא נעים לחזור הביתה מהעבודה כשכבר חושך בחוץ, ואין זמן לעשות כלום. בקיצור אני בעד שעון קיץ בחורף להעלאת רמת החיים של האמהות העובדות! |
|
||||
|
||||
שניכם צודקים (אגב, אשכנזים מתחילים "סליחות" 13-7 יום לפני ר"ח תשרי - נחסוך מהפורום את הכללים המדויקים). ש"ס היו שמחים לבטל כליל את שעון הקיץ, ובכך לעזור לאומרי "סליחות", בעיקר הספרדים. אממה? אפילו הש"סניקים מכירים במגבלות כוחם (סקופ!), כך שמה שנשאר הוא "לתקוע קטנה" לאוכלי השרצים. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |