|
||||
|
||||
סינוור מהמגדל עצמו אף פעם לא היה שיקול בתכנון. המטרה צבועה בצבע שחור מיוחד עם מעל 99% בליעה באור נראה. בשדה שבמדבר מואבי התלוננו על סינוור דווקא מהמראות עצמן שלפעמים בזמן תנועה מאירות את הכביש המהיר 15 בין לוס אנג’לס ללאס וגאס. שיניתי את אלגוריתם התנועה להעדיף לבצע תנועת סיבוב כשהמראה מכוונת לגובה מאשר כשהיא מכוונת נמוך (כל תנועה היא שילוב של סיבוב ועילרוד ואפשר לבחור את הסדר). |
|
||||
|
||||
לפחות מהנסיון הקצרצר שלי - במרחק 5 קילומטר הסינוור היה ממש לא נעים ומטריד. |
|
||||
|
||||
באמת? אני עובר שם פעמיים-שלוש בשנה, ואף פעם לא הרגשתי מסונוור. |
|
||||
|
||||
גם אני נסעתי שם פעמים רבות, ומעולם זה לא הפריע לי. זה אפילו סוג של אטרקציה תיירותית בנסיעה (אצלנו במשפחה קוראים למגדל הזה ''אייזנגארד''). מה שמעיב על האטרקציה היא הטענה של ארגוני הצפרות שלא מעט ציפורים נקטלות שם, בגלל מפל טמפרטורות תלול מדי (אבל לא ידוע לי אם זה מבוסס על נתונים). |
|
||||
|
||||
אני לא אתפלא אם הסינוור הוא תופעה שתלויה בזוית השמש ומיקום המתבונן/הנהג, ולכן לא בכל שעה ביום היא חמורה באותה מידה. זה בכל זאת מקטין את הסיכון המצטבר לנהגים, ואני שמח שכך הוא הדבר. והשם החייזרי למונומנט מתאים בהחלט. |
|
||||
|
||||
אייזנגארד? המשפחה שלי ישר קבעה שזאת העין של סאורון שם למעלה. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |