|
||||
|
||||
לכל מי שמזדעזע מרימוני ההלם בתל אביב, תזכורת קטנה איך אותם רימונים פצעו ילדה בת שלוש ממאה שערים על לא עוול. שתקתם אז? אל תבואו בטענות מלאות בצביעות היום. (מהטוויטר של הכתב, י אדמקר) |
|
||||
|
||||
בת 8 (ולא 3) כמובן אבל כשמשקרים ומסיתים נונ סטופ קשה להשתחרר מזה. ויש בלי סוף אלימות משטרתית שהכתב ואת "שתקתם" עליה, זה לא אומר כלום. מותר וצריך לבוא בטענות על מה שלא בסדר ושום וואטאבוטיזם לא ישנה זאת. חמור מכך, השווי את תגובתו של השר לבטחון פנים דאז לזה של היום שלא לדבר על הטינופת של אמסלם (צפונבון נשרט בעין): ארדן:"אני כואב ומצטער צער עמוק על הפגיעה בה והוריתי על בדיקה מיידית של אירוע חריג זה" בן גביר:"ראיתי שימוש בכח סביר", "ההתנהלות של מח"ש תמוהה וחמורה מאד בעיניי" |
|
||||
|
||||
בסביבות השניה ה-19 רואים בבירור שהילדה נפגעה כתוצאה מכך שהרימון נתקל בשולי המדרכה ומסלולו השתנה, כלומר: תאונה. מה שאדון סוויסא עשה הוא לזרוק את הרימון ישירות לתוך קהל צפוף, כלומר: עברה מכוונת. ___________ ואם מותרת לי הערה קטנונית: כשאת מצטטת מהמקור אליו את מקשרת, כדאי שתעטפי את הציטוט במרכאות כך שגם מי שאינו לוחץ על הקישור יידע שהדברים מצוטטים. בכך תהפכי למי שאומר דבר בשם אומרו ותביאי גאולה לעולם. |
|
||||
|
||||
לרגע ראיתי 'בסביבות המאה ה-19' שזה פחות או יותר גם אופיין של סמטאות אלו שגדלנו בהם.1 ------------ 1 המיקום בו התרחש האירוע שקושר על ידי נועה הוא בקצהו של שכונת בתי ורשה (ירושלים) [ויקיפדיה] הצמודה לשכונת מאה-שערים. אנחנו גדלנו בלב שכונת מאה-שערים, עם כוך שהכיל 3 משפחות. לכולנו היו טלויזיות (שחור-לבן). 2 משפחות היו מסורתיות ללא מטפחות השלישית הייתה חילונית עם מטפחת, מאחר והיא נחשדה בבישול בעצם יום הכיפורים נאסר עלינו לשתות אצלה כוס מים או גזוז ורק לאמר 'לא תודה' בנימוס. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |