|
בהקשר למה שעולה כאן, אני מקווה שהמוחות הגדולים של המחאה כבר מבינים לאן צריך להפנות את מירב המאמצים כעת: למלחמה על הנראטיב. כשהמצב נעשה גרוע, וככל הנראה זה מה שצפוי, תגובה המונית נפוצה היא ציפוף השורות ומציאת שעיר לעזאזל. לא צריך להיות גאון, או שוטה, כדי לדעת כלפי מי יופנה הכעס.
קופירייטרים, אנשי שיווק ופרסום, סוציולוגים, פסיכולוגים, מאמנים ומשפיענים: זאת אמורה להיות שעתכם הגדולה. בשביל מה סבסדנו לכם את שכר הלימוד אם לא בשביל עיתות צרה כאלה? אנשי מחשב: בשביל מה פותח התחום המופלא של fake news אם לא כדי שתעשו בו שימוש הולם (תרתי משמע)?!? ___________ איך זה שהבורסה עולה כבר יום שני ברציפות?
|
|