|
||||
|
||||
חמסינים למיטב ידיעתי נפוצים יותר בעונות המעבר, אולי לזה הכוונה |
|
||||
|
||||
זאת פרשנותו של רש"י למקור הבבלי שצוטט ע"י שכ"ג שחמסינים בעונת המעבר הם הכי קיצוניים ולכן גם הכי חמים מהממוצע העונתי. מתגובתו של שכ"ג אני למד שבשחרותו הוא היה שותף לדיון פורה ומיותר שבו פרשנותו של רש"י נדחתה לטובת פרשנות אחרת. תהיתי מהי אותה פרשנות והאם היא נובעת יותר מקץ-הקיץ. מכל מקום לדעתי, חמסין חד פעמי לא יכול להכתים את כל חודש אלול הדי קריר ולהאשים אותו כשיא החום. |
|
||||
|
||||
לא, לפי הפרשנות שלנו בסוף הקיץ האדם כבר תשוש ועייף מכל החום הקייצי ולכן קשה לו יותר, בבחינת ''שלהי מרתון קשה ממרתון''. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |