|
||||
|
||||
את דיברת על זכותו של אדם להקים משפחה, ואמרת שאין זו זכותה של המדינה לקבוע לו כיצד היא תראה. אם שכחת, אז זה היה כאן: תגובה 75592 והנה, מצאנו רשימה של מקרים בהם את מקבלת בברכה את התערבותה של המדינה ב"כיצד תראה משפחתו של אדם", כלומר, את כבר לא קונסיסטנטית עם מה שאמרת מקודם. אבל נמשיך. למה בעצם? באיזו זכות המדינה מתערבת במקרים מסויימים (לשיטתך) אבל לא מתערבת במקרים אחרים (שוב, לשיטתך). אני מחפש את העקרון המבחין. מהו העיקרון המבחין שלך? |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
העקרון המבחין הוא זכות הקיום של משפחה ביולוגית גרעינית. אימוץ הוא התערבות שאינה טבעית, וזכות המדינה להגביל אותו. לא תתכן משפחה עם שני אבאים בלי אימוץ. |
|
||||
|
||||
שני הומואים נשואים ,אחד אב ביולוגי והשני אב-אם מאמץ. הולך? |
|
||||
|
||||
אם כך, מדוע נאסרה ביגמיה? ומה עם אותו אדם (או אשה) שאינו דואג לילדיו? (אגב, אני עדיין מחכה לתשובה על הקביעות התמוהות שלך בקשר לעתודאים, בזמנך החופשי ובמקום המתאים) |
|
||||
|
||||
זכות הקיום של נשורת גרעינית? מתי זה הפך לדיון על פיסיקה? |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |