|
||||
|
||||
הי עדי, את אומרת שההבדלים בין "בננות" ל"אייל" אינם הבדלים בין המינים אלא הבדלי גישה, אבל אולי הבדלי הגישה אינם מקריים אלא אכן נובעים מההבדלים בין המינים? בתגובתך את בעצם מאששת את התזה של טנאן: את מאפיינת את אתר הנשים כך:ברנז'אי, קהילתי, קבוצה חברתית מגובשת, בעלת סגנון דיבור אופייני וכו', וזה מוכיח שיש שם נסיון ליצור *קונצנזוס* ולבנות קהילה כפי שטוענת טנאן. את "האייל" את מתארת כמקום שבו כל רעיון שמועלה עומד לבחינה מדוקדקת כרעיון מופשט ולכן מבקרים אותו לגופו של עניין בלי להתחשב ברגשות הכותב ולנסות להגיע לתמימות דעים, ולפיכך גם כאן את מאשרת את טענתה של טנאן. אז אולי היא צודקת? |
|
||||
|
||||
יכול להיות שהיא צודקת, אבל "האייל" ו"בננות" אינם מוכיחים שום דבר. סצנות וקהילות יש בכל מקום, אינטרנט או לא אינטרנט - החל מסצינת נשות התקשורת המתוחכמות בנות ה30, דרך סצינת הבריטפופ התל-אביבית וכלה בסצינת הרולפליינג של אשדוד. אין לזה כל קשר ליחס בנים-בנות. האייל הוא לא "סצנה", הוא עיתון. |
|
||||
|
||||
עדי, סליחה על העקשנות. אולי ה"אייל" ו"בננות" אינם מוכיחים שום דבר אבל הם משתלבים בתזה של טנאן. אבל בואי נעזוב את זה. שאלה לי אליך: מה זה סצנת הבריטפופ התל-אביבית ומה זה הרולפליינג של אשדוד? |
|
||||
|
||||
סצנת הבריטפופ של תל אביב היא חבורה של 20-30אנשים (רובם לא תושבי תל אביב, ד"א) שפושטים חמושים בנעלי אדידס, חולצות כדורגל של ארסנל ושאר סממנים בסגנון, על מועדונים נידחים במיוחד, ומפזזים להנאתם לצלילי בלר, סוויד, פאלפ, דיוויד בואי ודומיהם (המסיבה הבאה היא ביום חמישי באלנבי 47, אם אינני טועה) סצנת הרולפליינג של אשדוד מורכבת מכל מיני אשדודים שנוהגים לשחק משחקי תפקידים (roleplaying). די מובן מאליו, לא? :-) |
|
||||
|
||||
סצינת הרולפליינג של אשדוד היא גם הכח והמח שמאחורי מחצית מ"איגור" וכמעט מחצית מהכותבים בגרגויל"? או שאני מדבר על חבורה אשדודית אחרת? |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |