בתשובה לעדי גינת, 31/07/00 14:37
אולי ד"ר טנאן צודקת? 7554
הי עדי,

את אומרת שההבדלים בין "בננות" ל"אייל" אינם הבדלים בין המינים אלא הבדלי גישה, אבל אולי הבדלי הגישה אינם מקריים אלא אכן נובעים מההבדלים בין המינים?

בתגובתך את בעצם מאששת את התזה של טנאן:
את מאפיינת את אתר הנשים כך:ברנז'אי, קהילתי, קבוצה חברתית מגובשת, בעלת סגנון דיבור אופייני וכו', וזה מוכיח שיש שם נסיון ליצור *קונצנזוס* ולבנות קהילה כפי שטוענת טנאן.
את "האייל" את מתארת כמקום שבו כל רעיון שמועלה עומד לבחינה מדוקדקת כרעיון מופשט ולכן מבקרים אותו לגופו של עניין בלי להתחשב ברגשות הכותב ולנסות להגיע לתמימות דעים, ולפיכך גם כאן את מאשרת את טענתה של טנאן.
אז אולי היא צודקת?
אולי ד"ר טנאן צודקת? 7576
יכול להיות שהיא צודקת, אבל "האייל" ו"בננות" אינם מוכיחים שום דבר. סצנות וקהילות יש בכל מקום, אינטרנט או לא אינטרנט - החל מסצינת נשות התקשורת המתוחכמות בנות ה30, דרך סצינת הבריטפופ התל-אביבית וכלה בסצינת הרולפליינג של אשדוד. אין לזה כל קשר ליחס בנים-בנות.

האייל הוא לא "סצנה", הוא עיתון.
אולי ד"ר טנאן צודקת? 7605
עדי,
סליחה על העקשנות. אולי ה"אייל" ו"בננות" אינם מוכיחים שום דבר אבל הם משתלבים בתזה של טנאן. אבל בואי נעזוב את זה. שאלה לי אליך: מה זה סצנת הבריטפופ התל-אביבית ומה זה הרולפליינג של אשדוד?
בריטפופ ורולפליינג 7918
סצנת הבריטפופ של תל אביב היא חבורה של 20-30אנשים (רובם לא תושבי תל אביב, ד"א) שפושטים חמושים בנעלי אדידס, חולצות כדורגל של ארסנל ושאר סממנים בסגנון, על מועדונים נידחים במיוחד, ומפזזים להנאתם לצלילי בלר, סוויד, פאלפ, דיוויד בואי ודומיהם (המסיבה הבאה היא ביום חמישי באלנבי 47, אם אינני טועה)

סצנת הרולפליינג של אשדוד מורכבת מכל מיני אשדודים שנוהגים לשחק משחקי תפקידים (roleplaying). די מובן מאליו, לא? :-)
בריטפופ ורולפליינג 7974
סצינת הרולפליינג של אשדוד היא גם הכח והמח שמאחורי מחצית מ"איגור" וכמעט מחצית מהכותבים בגרגויל"? או שאני מדבר על חבורה אשדודית אחרת?
בריטפופ ורולפליינג 9426
לא, זו אותה חבורה.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים