|
||||
|
||||
לא סתם חברות מסחריות: אפקט הרשת גורם לריכוז ולכן מדובר על חברה מסחרית אחת שצריכה לאכוף סטנדרט אחיד של השיח. וכך החברה האמריקאית או הסינית מטא או בייטדנס צריכה לאכוף את כללי המשחק בכל הרשת שלה (פייסבוק, אינסטאגרם או טיקטוק). כמוכן כרגע גם המון מפרסמים הם כוח משמעותי, לא? האם יש ביטוי להעדפות שלהם? |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |