|
||||
|
||||
משום מה זכור לי שעד לפני כמה שנים טוויטר ניסתה להימנע משימוש באלגוריתמי קידום חכמים (אבל כמו כולם היא עדיין מרוויחה מתוכן מלהיב, ושינאה מלהיבה). אני חושב שעכשיו כבר יש מספיק משתמשים ברשתות חברתיות חלופיות כדי להתחיל להעמיד למבחן את הטענות הללו. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |