|
||||
|
||||
זו כנראה לא שגיאה, אבל זה מאד משונה: > מכולה שהגיעה באונייה מים סוף, תעבור תחילה למשאית, שתיסע למסוף הרכבת. שם יהיה צריך להניף את המכולה אל הרכבת. זהו תהליך ארוך ומסורבל: 12 תחנות בדרך בסך הכל לעומת מעבר רצוף, חלק ונוח של אוניות גדולות יותר בתעלת סואץ. זה ייקח כמעט חודשיים של מסע לעומת 21 יום דרך מצרים. נניח ש"כמעט חודשיים" זה עיגול למעלה של 45 ימים. עדיין, מה קורה בכל הזמן הזה? |
|
||||
|
||||
ואני לא הבנתי מהן ה-12 תחנות שבדרך. |
|
||||
|
||||
יש שם תחשיב מפורט שערך מישהו בעל שם בתחום הספנות, לגבי הזמן והעלות של העברת מכולה בגשר היבשתי (מהנמל הקיים לתחנת רכבת צפונית, ומשם לאשדוד). יצא לו זמנים ומחירים מופרזים לעומת המעבר בסואץ. אני חושב שיותר פשוט למצוא גשר יבשתי שקיים בעולם ולראות כמה זה שם. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |