|
||||
|
||||
פתחתי עיניים על ה''תמורת'' במשפט האחרון. הולכים לקדם פרויקט שנוי במחלוקת אבל ''תמורתו'' מקפיאים פרוייקטים טובים. חלם הגלילית. |
|
||||
|
||||
אפשר לראות את זה כך, ואפשר לומר שמשרד התחבורה החליט להסיט תקציבים מפרויקט תחבורתי א' לפרויקט תחבורתי ב'. על פניו, יש יתרון ענייני לפרויקט היעד, שהוא תחב''צ, על פני אחד הפרויקטים המוקרבים, שהוא מוכוון רכב פרטי (''שקוף'' ציינו שכביש שש משרת גם תחב''צ, וזה נכון אבל נראה לי טיעון חלש). |
|
||||
|
||||
מתוך סקירה של הצעת התקציב הנוכחית לעומת התקציבים בשנים הקודמות: „ולסיום, השינוי הגדול בתקציב 2022 הוא בפיתוח התחבורה. תקציב זה יזנק באופן חד, ויגיע ל–36 מיליארד שקל ב–2022. חלק הארי שלו, 14 מיליארד שקל, יוקדש לתחבורה ציבורית, כמו רכבות. לטובת הקמת המטרו בגוש דן הוקדשו כרגע חצי מיליארד שקל. לשם השוואה, תקציב התחבורה ב-2019 הגיע ל-20 מיליארד שקל כאשר לתחבורה הציבורית הוקדשו כ- 7 מיליארד שקל בלבד. זוהי כנראה בשורה לאלה מבינינו שתקועים בפקקים ואין להם חלופה בדמות תחבורה ציבורית.״ |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |