|
אני מניח שהנרמול שעשית הוא עפ"י מס' המחוסנים/לא מחוסנים בכל קבוצת גיל, ואם אני צודק אז תודה! זה הנתון המעניין בעיני.
הייתי מציע לממשלה להתחיל כבר עכשיו בשינויי החקיקה הנדרשים לקראת בואן של המוטציות החדשות שככל הנראה בואנה תבואנה, כדי שיהיו בארסנל כלים יעילים לטיפול באוכלוסיות שאינן מתחסנות מרצונן. כבר הפרחתי כאן פעם את הרעיון לתת הנחה במס הבריאות למתחסנים, והתקצוב יגיע דרך העלאה רוחבית של מס הבריאות. פרקטית זה אומר להעלות את מס הבריאות לסרבני החיסון, אבל לא חייבים לקרוא לילד בשמו ולעצבן את מנדלבליט. גם את השינויים החוקתיים שנדרשים כדי לאפשר בידוד אפקטיבי בעיקר, אך לא רק, לשבים מחו"ל צריך להתחיל להכין כבר עכשיו, לא בעיצומה של השריפה. מה רע בקנס של 10,000 ש"ח למפרי בידוד, ובנוסף תביעה פלילית נגד כל נשא מאומת שמפר בידוד, למשל? הבנתי שמשום מה קשה להשתמש בסעיף לגבי סיכון הציבור בחוק הבריאות, ואם זה אכן כך שינוי החוק הוא דבר נוסף שדורש התחלת טיפול מיידית.
|
|