|
||||
|
||||
למה אתה נודניק??? זה אומר שה CLASS OF SERVICE שלך הוא 21 או 45 או משהו כזה. הבנאדם כולה רצה שיחליפו לו COS. וכמו שאמרתי קודם, זה אפשרי, קל ופשוט. אורנג' מקטיני הראש פשוט התעצלו. למנויים שונים יש COS שונה. זה לא אותו הדבר אצל כולם. |
|
||||
|
||||
אתה טוען שאורנג' העדיפו לנהל מאבקים ארוכים נגד מנוי שלהם ולבסוף לאבד את המנוי לחלוטין והכל כדי לא להשקיע שלושים שניות בשינוי של איזה פרמטר זניח עבורו, ולעומת זאת אני שגם לא עיוור וגם לא מבין בדברים האלה שאתה עובד בהם, קיבלתי את מה שגידי לא קיבל אפילו בלי שביקשתי? |
|
||||
|
||||
כן, ככה זה עם מערכות גדולות. מאד ייתכן שאם גידי היה נופל במקרה על מישהו אחר באורנג', הסיפור היה נפתר תוך 35 שניות (5 שניות להסביר את הבעיה). |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |