|
וגם להעמיס עומס יתר. משרד התחבורה יודע היטב על מכת המדינה הזאת, אבל עד לתאונה גדולה נוסח מירון נוח לכל להעלים עין.
לקרוא ולהנות:
"נתוני משרד התחבורה מראים בנוסף כי בוחני ניידות הבטיחות התמקדו פחות במשאיות ויותר באופנוענים: ב-2020 נבדקו על 14,690 כלי רכב כבדים בבדיקות עומס יתר לעומת 17,590 שנה קודם. הירידה בהיקף הבדיקות של הרכב הכבד אינה נובעת מ"התנהגות טובה" של נהגי המשאיות: לפי הנתונים בזמן שב-88.5% מהמשאיות נמצאו כבעלות משקל תקין, דווקא בשנת 2020, השנה בה נבדקו פחות משאיות, ירד שיעור המשאיות שמשקלן תקין ל-81.9%."
כמעט 20% מהמשאיות נוסעות בעומס יתר, כך שברור למה יש להקדיש מאמץ מיוחד לטיפול באופנוענים. מה, לא ברור? אולי תשובת משרד התחבורה תבהיר את העניין. בבקשה:
"במשרד התחבורה בחרו שלא להגיב"
|
|