|
||||
|
||||
משעשע שאנחנו בכלל לא מתייחסים לכך שייתכן שריבוי הקנסות יישא פירות גם בהקטנת מספר תאונות הדרכים. |
|
||||
|
||||
נדמה לי שאריק הביא כאן פעם את דוגמת הדגל של קנסות המהירות שמפריכה את ההשערה שלך. |
|
||||
|
||||
אני בדיוק עובר קורס נהיגה נכונה בסיסי (בפעם השלישית או הרביעית). הייתי ספקן אודות היעילות שלו. אז מצאתי שעל פי מחקרים הוא תורם לירידה בעבירות תנועה ובתאונות. אז או שאני יוצא דופן, או שבלי אכילת הראש הזאת מצבי היה גרוע בהרבה. |
|
||||
|
||||
די ברור שהרצון למנוע השתתפות נוספת בקורס נוסף לרשימת הגורמים המרתיעים. מה שחסר לי במחקרים היא קבוצת ביקורת שתעבור קורס באותו היקף אבל שעוסק בדיני מיסוי חברות במקום בתחבורה. יש לי הרגשה שהוא יהיה לא פחות אפקטיבי. |
|
||||
|
||||
יכול מאוד להיות, אבל מי יצליח לעבור את המבחן בסוף? |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |