|
||||
|
||||
וגם - כמובן שכנגד אריסטו אפשר להציב את ויטקנשטיין וה״דמיון המשפחתי״ שלו, שקרובים יותר להשקפתך. הוא טען שבין דברים שונים הנושאים את השם ״משחק״ שם יש דמיון משפחתי. הילדה ירשה את השיער המתולתל מהאבא, לבן יש עיניים כחולות כמו לאמא, האחות הקטנה לא נראית בכלל כמו ההורים אבל דווקא יש לה את הסנטר המרובע של הסבא... כלומר לא מהות אחת משותפת אלא כל מיני סוגי דמיון בין החבררים השונים בקבוצה. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |