|
||||
|
||||
נדב הולנדר (בשבתו כ"פלג") שר "עובר ללה במול" בדיוק כשהשיר באמת עובר לסולם לה במול מינור, כאן. ממליץ לכולם לראות את ההצגה "מייקל", כשהיא תחזור לרוץ אחרי הקורונה. |
|
||||
|
||||
שמוליק קראוס, ב"איך הגלגל מסתובב" שר בקצב אחיד, ודווקא בשורה "השיר תמיד שומר על קצב" הוא מכניס סינקופות קטנות ולא שומר על הקצב האחיד. |
|
||||
|
||||
קצב אחיד? השיר הזה הוא מסיבת סינקופות אחת גדולה, לא? |
|
||||
|
||||
מסכים. או לכל הפחות, השורה הנ''ל לא חורגת בסינקופטיות שלה משאר השיר. |
|
||||
|
||||
תשווה את השירה בשורות המקבילות "שמחה שמהולה בעצב" "נדמה הוא גם ממש בעצם" ב"השיר תמיד שומר על קצב" הוא מכניס סינקופה קטנה בין "השיר" לבין "תמיד" שמשנה את ההטעמות בשורה הזו מול קודמותיה. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |