|
הם היו ערים גם קודם. שנאה וקיטוב הן מנועי הכנסה מעולים לרשתות החברתיות, אבל זאת חרב פיפיות. מצד אחד, דמויות מקטבות מעודדות engagement מכל המעורבים ולכן יותר אנשים נחשפים לפרסומת של קולקציית הבגדים החדשה ומצד שני, השנאה יכולה להיות מופנית כלפי הפלטפורמה עצמה וחברת הבגדים האופנתית אולי לא תרצה לפרסם בה. לרוב, והמצב עם טראמפ לא שונה, הרשתות לא עושות כלום עד שהעניין זוכה להד תקשורתי מספיק גדול מחוץ לפלטפורמה. ההבדל היחיד עם טראמפ הוא שיותר קל לחסום נשיא יוצא שרוב הממסד מתנער ממנו מאשר נשיא שיכול להעביר חקיקה וזוכה לגיבוי של מנגנון מפלגתי והסנאט, מה שהופך את השיקול לעוד יותר פשוט. אין פה שום הכרה באחריות, רק כסת"ח.
|
|