|
||||
|
||||
מערכת הלקוח של הכללית (בדפדפן וביישומון) מפתיעה אותי לטובה באיכותה - בזמינות, במיעוט באגים, ובידידותיות למשתמש, וזאת כשסט המאפיינים שהיא צריכה לתמוך בהם הוא עצום ומסובך. מישהו שם עושה עבודה יפה מאוד. את המערכות שפונות לרופאים אני לא רואה, אבל יש לי רושם מעורפל שקורה לי הרבה פחות מפעם שהרופאים שמולי נתקעים בביצוע פעולות ומסננים קללות כלפי המחשב. |
|
||||
|
||||
נכון, שאפו לכללית. ועכשיו לטרוניות: א. המערכת לא נותנת לראות תורים עתידיים פנויים כשכבר יש לך תור מוזמן. אתה צריך קודם לבטל אותו כדי לראות אותם. מאותה סיבה אי אפשר להזמין שני תאריכים שונים מראש1. ב. הכי מעצבן - לאחרונה הם הקטינו את גרף הבדיקות ההיסטוריות לאיזה שנה-שנתיים אחורה בלבד. לא רק שזה מאד מקשה להשוות מידע חדש, לא ברור לי בכלל מאיפה יש להם זכות להסתיר ממני מידע רפואי אישי ששייך אלי. אז מה אם הוא בן חמש או חמש-עשרה שנים. 1 מעקף שאני נאלץ לעשות - להשתמש בעובדה ששתי בנותיי רשומות באותו סניף. |
|
||||
|
||||
בנוגע לאותו גרף, אני מקבל כבר די הרבה זמן הודעה לפיה לא ניתן להציגו כלל. |
|
||||
|
||||
ייתכן והם כל כך קיצרו את הזמן, שבכלל לא מוצאים בדרך כלל בדיקות קודמות. |
|
||||
|
||||
חבר אמר על המערכות של הרופאים: "אתה יודע, חברת התוכנה שכתבה את זה - ההתמחות שלה היא לא בכתיבת תוכניות מחשב נוחות וידידותיות, אלא בזכייה במכרזים ממשלתיים". וככה זה נראה. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |