בתשובה לעומר, 28/12/20 6:28
מסיפורי בוק בן חומץ 730131
מה שקורה בתורי חיסון הקורונה אומר שלפחות חלקית אתה צודק.
אבל צריך להיות הוגן לכללית. זו הקופה הגדולה יותר (52% מכלל הלקוחות, נתוני 2016. בגילאים שמעל 60, המספרים הם 55-70). היתרון של הקופה הוא בגודל, בזמינות. תפוצת ומגוון השירותים. הקופות הקטנות יותר חייבות להשקיע יותר בתחומי היחס והשירות. ובקיצור, בעיית העלות-תפוקה בכללית אקוטית יותר.
צריך גם לציין שהכללית השתפרה מאד בשנים האחרונות (והקופות האחרות גדלו מאד). יחסית לשירותים אחרים הניתנים לציבור, הכללית ראוייה לציון עובר.
מה שאני רוצה לבטא, זה את מורת רוחי, על לקוחות מזדמנים המקבלים שירות תקין, ובגלל שהם רואים בכך משהו ראוי לציון, הם "מבטלים" את תלונותיהם של לקוחות "שבויים" המדווחים על שירות בעייתי שגם הוא קיים ואופייני.
זה יפה מאד שמערכת הבריאות מריצה את סיפור החיסון. האם הברדק שהכללית הכניסה למערכת הוא בלתי נמנע? אני לא חושב.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים