|
||||
|
||||
טוב שהאינטרנט זוכר הכל. אגב, אשמח אם תשתדל לא לפנות אלי או להגיב לי. אין לי עניין לנהל דו שיח ברברי ובהמי עם אף אחד ברשת וכל שכן שלא באתר מכובד כזה. מודה לך מראש על ההבנה. |
|
||||
|
||||
בקשתך נדחתה. זהו פורום ציבורי ואני לא צריך לקבל ממך רשות אל מה אני בוחר להתיחס. אין שום דבר ברברי בלענות לטענה חסרת בסיס (שהיא אפילו לא טענה אלא מן אמירה ילדותית ברמת ה״ננה בננה - גיחי גיחי״) כמו ״אני מציע לכולם להתמודד עם המציאות בה מחנה השלום מתעב את זוכה פרס נובל לשלום״ באמירה פשוטה שמדובר באמירה מופרכת, חסרת בסיס ולא קשורה לשום דבר שקורה במציאות. או במילים אחרות - מדובר בחרטא. |
|
||||
|
||||
"כל שכן שלא" - אולי תחליט? ___________ (האם כבר דיברנו על מקור הביטוי המשונה "לא כל שכן"? דומני שהוא הופיע כפתרון לאחת החידות שחדתי כאן לאחרונה) |
|
||||
|
||||
סברתי שזהו הביטוי הממזרי לביטוי של 'בן של בנו של כל שכן' מכל מקום, כצדיק אני יכול להעיד שהביטוי הזה יכול להכנס במ"ט שערי דקדוק. 'ומה בהמתן של צדיקים אין הקדוש ברוך הוא מביא תקלה על ידם, צדיקים עצמם – לא כל שכן' (כתובות כח, ע"ב). |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |