|
||||
|
||||
לדעתי השפעתו הישירה של המנכ"ל על השירות שאני מקבל לא גבוהה. אני יכול להעיד, למשל, שבתוך קופת החולים שאני שייך אליה, איכות השירות מכסה טווח רחב מאד כשדוגמים סניפים שונים. לכולם אותו מנכ"ל. אני מוצא אחד שאני מרוצה ממנו ודבק בו1. 1 סניף, לא מנכ"ל |
|
||||
|
||||
מסכים. לא הייתי רציני. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |