|
||||
|
||||
אי אפשר בפועל לאלץ מוכרים ונותני שירותים לציית באדיקות להוראות לעטות מסיכות. כי מי שחלק ניכר מהפעולות המסחריות שלו הן דיון תיקשורתי עם קונה/מוכר/לקוח — הופף לבעל מום מבחינת התיקשורת שלו כאשר הוא עוטה מסיכה. השיחה בין בני אדם אינה רק באמצעות מילים אלא גם בשפת פנים, חוץ מזה שגם המילים מובנות היטב רק כאשר הפנים חשופות. נוכחתי שכאשר אני מנסה להתדיין בחנות או עם נותן שירותים, אני או הוא נאלצים לחזור מספר פעמים על טענות שלא הובנו היטב בגלל המסיכה ואז נאלצתי להפשיל אל המסיכה. מוכר בחנות לא יסכים למכור , נאמר, חצי ממרכולתו רק משום שהוא לא מסוגל לתקשר ביעילות עם קונה (או עם מספר קונים בו זמנית). בחנויות שירות עצמי (סופרמרקטים למשל) הבעיה פחות חמורה , כי שם השיחה בעיקר רק עם הקופאיות/קופאים. |
|
||||
|
||||
אי אפשר לאלץ, אבל אם מספיק אנשים ירגישו כמוני היד הנעלמה תעשה את העבודה. אני לא יודע אילו שיחות אתה מנהל עם החנווני או מוכר הירקות שלך, אבל אני לא נוהג ללבן איתם שאלות באלגברה קווטרניונית, אותן אני משאיר לשיחות עם נהגי מוניות, ולעומת זאת "בכמה העגבניות?" או "יש ביצים?" נשמעים לא רע מבעד למסכה (סטודנט לשעבר, נסיון אישי). בכל מקרה, הם יכולים לעטות משקף שנותן לפחות הגנה קלה מפני רסס ישיר. |
|
||||
|
||||
עד כמה מסכה ומשקף מנחיתים את עוצמת הצעקות? |
|
||||
|
||||
אתה מתכוון לצעקות המוכרים בבאסטות בשוק? |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |